Ik heb me laatst een Skystar gekocht om te leren vliegen.
en na wat rond geluisterd te hebben ben ik op het idee gekomen om deze op electro te vliegen, daar de aanschaf van een 2 takt mij evenveel zou kosten + de vuiligheid
De aandrijving die ik geplaatst heb is de volgende:
>motor twister t19/40 = 95,- eu controll flach 60 = 148,- e deze zou ook een 40 mogen zijn is goedkoper , cellen 3,3 Ah NiMh 2,07 eu, .
>
>Deze Motor kan draaien op 7 a 14 cellen 30A continu vliegtuig tot 3,5 Kg
>zwever + 4 Kg ,Warbirds en speed toestellen Max 3 Kg
>
>Mijn skystar weegt 2,840 Kg Vliegklaar aan de grond Camprop 11X6 -trekt 37A met 12 cellen van 3.3A NiMh in de lucht vermoedelijk 30A
Ik ben aan het uitkijken om er lipo's in te plaatsen.
Vandaag voor het eerst 2x super goed gevlogen ermee ongeveer 10 Minuten.
anderen heven deze motor haast 9 cc van vliegprestaties, recht omhoog blijven gaan niet, maar een negatieve rol enzo kan allemaal.
Jammer dat het al zo vroeg donker wordt
Groeten Val
en na wat rond geluisterd te hebben ben ik op het idee gekomen om deze op electro te vliegen, daar de aanschaf van een 2 takt mij evenveel zou kosten + de vuiligheid
De aandrijving die ik geplaatst heb is de volgende:
>motor twister t19/40 = 95,- eu controll flach 60 = 148,- e deze zou ook een 40 mogen zijn is goedkoper , cellen 3,3 Ah NiMh 2,07 eu, .
>
>Deze Motor kan draaien op 7 a 14 cellen 30A continu vliegtuig tot 3,5 Kg
>zwever + 4 Kg ,Warbirds en speed toestellen Max 3 Kg
>
>Mijn skystar weegt 2,840 Kg Vliegklaar aan de grond Camprop 11X6 -trekt 37A met 12 cellen van 3.3A NiMh in de lucht vermoedelijk 30A
Ik ben aan het uitkijken om er lipo's in te plaatsen.
Vandaag voor het eerst 2x super goed gevlogen ermee ongeveer 10 Minuten.
anderen heven deze motor haast 9 cc van vliegprestaties, recht omhoog blijven gaan niet, maar een negatieve rol enzo kan allemaal.
Jammer dat het al zo vroeg donker wordt
Groeten Val