twitter op startpagina

is er een mogelijkheid dat twitter-venster uit te zetten/te verwijderen bij mijn instellingen.
ik vind het op zijn minst op een iritante plaats staan, maar zou het graag helemáál uit willen zetten.

helemaal mee eens... dat bijna iedereen nou helemaal gebrainwashed is door dat getwitter betekend niet dat ik dat op m'n startpagina wil...

Ikzelf ben er ook niet weg van :nooo:

En twitter "Wa`s Da? :roll: "

Ik twitter zelf wel maar vind dit ook mateloos irritant!

maybe kleinere twitterbox en/of andere positie?

Inderdaad, ik vind het ook niet veel... Mischien dan de random foto's die nu onderaan staan op de plek van twitter, en twitter helemaal onderaan ?

het is toch nu alleen maar nu robert naar de spielwaren messe is .... daarna gaat het vast weer weg...

ik kijk zelfs nooit op die homepage ik ga altijd gelijk naar forums...

waar kan een mens zich druk om maken :nooo:

dat twitter/hyves/facebook zijn gewoon digitale campings , iedereen lult over iedereen en wat gaat het nou iedereen aan wat er in elkaars leven speeld .
nog even en er is niets meer prive , en persoonlijk contact bestaat straks niet meer .

kijk naar de tekenfilm WALL-E dan snap je wat ik bedoel .

ik vind de nieuwe startpagina ook erg storend :rolleyes:

en ps : ruben.... er is een verschil in of je je ergens druk om maakt of dat je ergens een persoonlijke mening over hebt .

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk, voor iedere scheet een twitterbericht maken snap ik ook niet maar je hebt ze erbij zitten.... Ik vind dit leuk om te volgen, er zijn helaas niet veel updates...

Verder ben ik ook geen fan van Hyves en Facebook, mensen weten al niet meer wat email is en kunnen alleen nog maar over deze netwerken berichten sturen. De 1 nomt het onzin en de ander ontwikkeling, ik noem het internetten voor dummies.

Grappig genoeg zijn al heel veel mensen door het plaatsen van hun hebben en houwen op dit soort sites bij hun bazen en ook politie door de mand gevallen.

Back