TX FF9

Oké.. Niet allemaal tegelijk gaan lachen... :lol:

Wáár moet in hemelsnaam de TX geplaatst worden bij een FF9? :oops:

Heb ge :rtfm: d maar kon het niet vinden.. :)

Klopt helemaal. Je moet wel zeer voorzichtig zijn met de pootjes van het moduul bij het weer erin steken, de contrastekker zit vastgesoldeerd op dunne baantjes van de printplaat in de zender. Bij de (oudere) FF8 was bij de eerste exemplaren dit de enige houvast van de contrastekker, is later verbeterd door deze ook nog met epoxy op de printplaat vast te lijmen. Mocht je meer vragen hebben, ik heb zowel een FF8 als een FF9.

Het is gelukt! :) Had wel de zendmodule eruit gehaald, maar de aansluiting over het hoofd gezien. Was op zoek in de zender namelijk.. :)

Je moet inderdaad uitkijken met die wat iel uitgevoerde pennetjes van de module!

Gefeliciteerd met je aanschaf. Ik had in het begin wel wat problemen met niet altijd even duidelijke aanwijzingen in de overigens uitvoerige handleiding.Om in de menu's te komen, de linker bovenknop tot de piep ingedrukt houden. Vervolgens scrollen met de draaikpnop tot het gewenste menu gevonden is en daarna deze knop indrukken. Mocht je exponentieel gebruiken (prettiger, vind ik, dan dualrate, dan, om minder gevoeligheid rond neutraal te krijgen, negatieve uitslagen,naar wens, instellen. Kan een fors percentage worden tot wel 50%. Veel succes.

de ff 9 is een wereldzender voor dat geld, enigste nadeel vind ik het domme ondoordachte mix systeem vat doorduwt ongeacht de endpoints wat throttle to swash mixen onmogelijk maakt.

Back