Je zegt dat je de channel monitor gevonden hebt, dan kun je dus ook zien dat de knuppel werkt.
Wanneer je de knuppel beweegt gaan de balken van monitor op en neer, check zo ook of dat je throttle cut werkt.
Je kunt ook de lengte van de pulsen in milliseconde aflezen.
Als dit het geval is dan zit er ergens een probleem na de programmering in de zender, dan blijft het moduul en de ontvanger over.
Ontvanger werkt op de oude zender, dus dat is eigenlijk uitgesloten.
Check bij de Model setup in de External RF hoe je 'Disable Ch.map' hebt staan. (onderste optie in onderstaand plaatje)
Ik schakel dat eigenlijk altijd in, wat het Mappen van de kanalen tussen de zender en het moduul dan weer uitschakelt.
Ik vindt het mappen juist heel onduidelijk, de firmware probeert volgens mij per geselecteerde Mode de juiste volgorde van de kanalen goed te krijgen.
Maar hierdoor klopt vermoedelijk niet meer wat je in de channel-monitor ziet.
Maar het zou vreemd zijn dat ontvanger uitgang 3 en 4 helemaal geen pulsen krijgen vanwege de re-mapping.
Je kunt ook nog proberen om de 'Extended Limits' te activeren, dan kun je een groter bereik aan puls-lengte uitsturen naar de ontvanger.
Dit kan wellicht helpen om de ESC te programmeren, maar zou in principe ook niet nodig hoeven te zijn.