Alles gaat gestaag aan deze kleine boot, ik ben nu al aardig wat verder, mede door de grootte gaat het niet snel.
Het voorste luik functionerend gemaakt, hierdoor kan ik de bovenkant vast zetten met de schroevendraaier en na gebruik afsluiten zodat alles uit zicht blijft.
Achterop de boot een ander klein luikje met hetzelfde doel als het voorste luik.
Het vastlijmen van de beugels waarin de WTC buis komt te liggen.
Het verder openmaken van de toren en toevoegen van een echte rvs railing en koperen deurtje.
Het deurtje kan gewoon open, niet zozeer dat het nut heeft, maar het blijft een leuke toevoeging.
Navigatie verlichting in productie, er zitten drie van deze units op de boot.
Meer om een idee te geven op welke grootte je bezig bent, dus echt werkende verlichting zit er niet in.
De verlichting is ondergebracht achter twee ramen aan de voorzijde en in een gedeelte achterin de toren, hier heb ik de ramen opengemaakt en op maat gevijlt.
En als je dan de boel openmaakt moeten er uiteraard weer ramen in, gemaakt van een strip doorzichtige styreen, verhit met de aansteker en dan in zoveel mogelijk in vorm gebogen met de lijn van de toren.
Houders van styreen gemaakt om de navigatieverlichting te kunnen vastzetten.
Een proefpassing om te kunnen zien wat het uiteindelijke beeld gaat worden.
Beide ramen vastgelijmd met 2K lijm, het voordeel van deze lijm is, dat deze na uitharding geen residu geeft op de ramen, wanneer je CA lijm gebruikt zie je vaak die witte uitslag en ik wilde ze graag schoon doorzichting houden.
Ik heb ook al de staart erop zitten en ben druk bezig met het bewerken van de romp met wat extra toevoegingen, zal later ook dit laten zien, anders wordt het wel erg veel in een keer.