type IX in 1:72 !!!!!!!!

• Topicstarter Topicstarter U-Kater
  • Startdatum Startdatum
U

U-Kater

Guest
Beste bubbleheads,

Vond deze op het www en dacht dat ik er goed aan deed hem niet voor mezelf te houden. We worden op onze wenken bediend. Eerst het type VII van Revell. Vervolgens het type VII-c 41, ook van Revell. Deze Tjech biedt een type IX in 1:72 aan. Hij heeft ook het type XXIII in die schaal Ik ben al aan het informeren!!!.

http://www.rcsubs.wz.cz/en_index.php?sid=modely

groetjes,
U-Kater

Interessante site, als het klopt dat hij maar 52€ vraagt voor een XXIII met motoren enzo bij, koop ik er direct eentje!
Thx voor het posten van de link,
Johan

Hoi U-Kater,

Dat ziet er ook interessant uit! Bij de IX zit zelfs zo'n giro-copter, waar ook ergens een draadje over liep, als ik het goed begrijp. Zo'n XXIII vind ik een lelijk ding, maar dat is persoonlijk.

Mooi, heb er helaas twee, en de nieuwe versie staat reeds op het verlanglijstje (Typ VIIc-41)
Morgen steek ik trouwens het kanaal over, in Watford, nabij London staat een originele Matchbox HMS Bluebell op mij te wachten!
Werk genoeg dus, maar succes met de verkoop.

Greetz, Johan

Hoi Johan
heb je daar een foto van?
Ik weet niet welk model is en met mij waarschijnlijk veel anderen.

Matchbox HMS Bluebell

Fijne reis, ga je met de boot?
Als een onderzeeer voorbij komt fotografeer hem dan meteen.
En we krijgen dan een uitgebreid verslag er dan van he.

Hein

Na een heel lange afwezigheid, toch nog een antwoord.

De Bluebell is de originele Matchbox-uitvoering van de Flower-class van Revell
Indien je er wat foto's van wil, laat maar weten.
De Gato staat (nog) niet op het verlanglijstje.
Eén van de Revell typ VIIc's heb ik gebouwd als oppervlakte-vaarder, de tweede wordt (met behulp van de SpecialNavy-set) een duikende UVIId. Daar ben ik momenteel de voorbereidingen voor aan het treffen.

Greetz, Johan

Back