Hallo,
ik ben me voorzichtig eens aan het orienteren voor een T-rex 450 en overweeg om er een aan te schaffen (eventueel 2de hands).
Ik kom steeds allerlei types tegen waarvan ik de verschillen niet allemaal heb gevonden, ook op de site van Align lijken niet alle modellen (meer) te staan. Wellicht dat jullie wel de duidelijke verschillen weten en de relevantie voor iemand die een beetje kan hooveren en heen en weer kan vliegen ?
Wat IK tot nu toe heb gevonden :
X= ?
XL = plastic (eerste versie ?)
S = ?
SA = aluminium (laatste versie door horizon hobby , ready built)
SE = carbon
V2 = verbeterde versie ?
CDE = 120graden ccpm (heeft mijn voorkeur want mijn zender kan geen 90gr, ccpm mixen ...)
HDE = 90graden ccpm
De Thundertiger mini titan 325 lijkt me ook erg leuk trouwens .....
ik ben me voorzichtig eens aan het orienteren voor een T-rex 450 en overweeg om er een aan te schaffen (eventueel 2de hands).
Ik kom steeds allerlei types tegen waarvan ik de verschillen niet allemaal heb gevonden, ook op de site van Align lijken niet alle modellen (meer) te staan. Wellicht dat jullie wel de duidelijke verschillen weten en de relevantie voor iemand die een beetje kan hooveren en heen en weer kan vliegen ?
Wat IK tot nu toe heb gevonden :
X= ?
XL = plastic (eerste versie ?)
S = ?
SA = aluminium (laatste versie door horizon hobby , ready built)
SE = carbon
V2 = verbeterde versie ?
CDE = 120graden ccpm (heeft mijn voorkeur want mijn zender kan geen 90gr, ccpm mixen ...)
HDE = 90graden ccpm
De Thundertiger mini titan 325 lijkt me ook erg leuk trouwens .....