Typhoon 29/18/14 BOORSABLOON

RCTechnics heeft motorspanten (triplex) te koop voor de T29. Staat nog niet op hun site, maar als je ze een mailtje stuurt dan komt het helemaal goed.

Zou het kunnen dat het sp600 bevestigings gaten zijn? in dat geval voorkant van een afgebrande sp600 afzagen en als tekenmal gebruiken.

simen.. in hoeverre is die t29 even groot als bv de 6 of 15?
Op www.rbckits.nl bij typhoon motors staat een tekeningetje van een universeel gfk plaatje voor typhoon motoren.. ik weet niet of die ook pat op de t29.
Anders moet je op het forum Ton van Munsteren even opsnorren.. die weet meer van die t29, en ook de maten wel.

Peter

Zaten deze gegevens niet bij de motor? Raar ik heb laatst een motor besteld en daar zat netjes een glas schabloon bij en de afmetingen.
Achja typhoon zijn mooie motoren.

Groeten,
Xander

@Simen
Ik heb hier de motor (T29/18/14), de bevestigingsplaat en een digitale schuifmaat in mijn handen en alle maten kloppen.

Welke type bevestigingsplaat hebben wij het over. Ik heb zojuist type 1 nagemeten. (3 koelgaten, 3 bevestigingsgaten)

ik kreeg van U , een foto met de maten erop en U GAF OP 25 MM.
4 gaatjes van 3 mm
6 gaten van 5 mm
spijtig ik krijg hier geen foto's meer geplaatst[/img]

Dan hebben we het over deze mount. Deze klopt als een bus:
TYP29MNT2.jpg

De 25mm die ik doorgegeven heb zijn de verst uitstaande gaten. Zoals je op het plaatje kunt zien zitten de 4 gaten niet haaks op elkaar.
U meet dus blijkbaar andere gaten als degene waar ik maten bij heb gezet, of zie ik iets verkeerd?

Ik heb alle verschillende maten vermeldt op de mount. Uiteraard zul je zelf moeten kijken hoe jouw motor hier op past. Deze mount is gemaakt voor meerdere modellen en niet exclusief voor 1 type.

de bevestigingsgaten (3mm) staan bij de typhoon in dezelfde cirkel of de 6mm gaten, en bij de getoonde foto niet( dus kan hij nooit passen.
geloof me, U heeft een verkeerde bus genomen.

De afgebeelde mount heb ik in het bezit en past perfect op de T29. ZAl morgen eens een fotootje plaatsen.

Back