Typhoon 6/3D zoekt 3D toestel, wie helpt me?

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
L

Lainke

Guest
Hoi,

Heb net men holiday in de prak gevlogen, total loss ... :cry: , maar geen probleem... kunnen we weer wat nieuws proberen :lol:

Wat ik heb liggen:
- Typhoon 6/3D brushless motor
- Ele BL regelaar 17 AMP
- 1000mha lipo 11,1 V 15C/20C piek
- Een deel servo's

Dus alles behalve een vliegtuig... ik heb ook nog graupner depron liggen van 6 mm en dus gaat men keuze nu uit naar een goed 3D toestel uit depron. Welke ik persoonlijk wel mooi vond is de 3Dbatix FOAMe IIx 3D, een dubbeldekkertje.

http://www.3dbatix.com/plans.htm

Maar wil jullie mening even weten met deze setup. Of zijn er beter modellen op de bouwmarkt?

Lainke zei:
Hoi,

Heb net men holiday in de prak gevlogen, total loss ... :cry: , maar geen probleem... kunnen we weer wat nieuws proberen :lol:

Wat ik heb liggen:
- Typhoon 6/3D brushless motor
- Ele BL regelaar 17 AMP
- 1000mha lipo 11,1 V 15C/20C piek
- Een deel servo's

Dus alles behalve een vliegtuig... ik heb ook nog graupner depron liggen van 6 mm en dus gaat men keuze nu uit naar een goed 3D toestel uit depron. Welke ik persoonlijk wel mooi vond is de 3Dbatix FOAMe IIx 3D, een dubbeldekkertje.

http://www.3dbatix.com/plans.htm

Maar wil jullie mening even weten met deze setup. Of zijn er beter modellen op de bouwmarkt?

das toeval :D

ik heb gisteren et mijn foame2x gevlogen;

setup:

-typhoon micro 6/3D
-tsunami10 regelaar
-11.1volt 740mah lipo's (20c)

totaal gewicht was +- 360gram

mijn ervaring met dit toestel;

indoors vliegt ie goed, wel agressief, neemt rare bochten (ik moest altijd m'n rudder en rolroeren tegelijk gebruiken)
doet rols als de beste :D

outdoors heb ik met windkracht4 gevlogen 8O
hij trok er zich goed door, bij rustig weer is het een zalig vliegtuig om wat dom mee te doen :P

ik heb ook al de diablo gebouwd (4 maal zelf :lol: )
en die vliegt beter, is stabieler en kan ook trager vliegen

Ik denk dat ik eerst de diable3d ga bouwen en daarna die foame. Heb depron genoeg op dit moment.

is een goed idee;
dan kan je voor jezelf uitmaken wat het meest bij je vliegstijl past :wink:

Back