U 47

• Topicstarter Topicstarter romario
  • Startdatum Startdatum
R

romario

Guest
Goede Avond iedreen :D

een week geleeden me eerste bouw doos gekocht een mooi u 47 ;)

nu wat aan het kijken voor de spullen om hem rc te maken morgen op jacht voor zendes enzo

nu heb ik een vraag weet iemand de originele 2 kleuren van de u 47 en ook de nummers hier van ;)

zal binnen kort wat fotos plaatsen van het werk :D

ps iemand nog een winkel voor modelbouw vlaggen?

mvg R

Welkom. Let bij de keuze van een zender er wel op dat 2.4 GHz niet geschikt is voor onderzeeërs, het signaal dringt slecht door in water. 40 MHz werkt beter.

klopt had ik mee gekregen de verbiding vebreekt onder water met 2.4;)

Welkom, Romario!

Ik kan je aanraden eens goed dit forum door te spitten, bijvoorbeeld met de zoekfunctie, want er is hier genoeg over de U-47 te vinden. Dan kun je al heel wat antwoorden vinden op de vragen die je nu hebt en de vragen die ongetwijfeld nog zullen komen.

Rob

Hoi,

De U47 van robbe is een leuke boot heb er zelf ook een gebouwd .De kleuren die je kan gebruiken zijn RAL 7000 en RAL 7016 zijdeglans. En anders kan je het boek [Bernard&Graefe] Anstriche und Tarnanstriche der deutschen Kriegsmarine lezen .

Vlaggen kan je ook zelf maken met zijde schilderen .

Succes

Gr Eug

hey Romario

Ik heb een pdf bestandje waar de orginele kleur in staan van u-boten in de 2e wereld oorlog als je interesse hebt kun je me een pb sturen met je emailadres dan mail ik het bestandje naar je toe.

groet mick

Back