U-bootbijeenkomst in Gangelt 2025

Dit jaar houden we opnieuw een bijeenkomst in Gangelt. Net als vorig jaar hebben we het zwembad met kristalhelder water helemaal voor onszelf.
De datum is van 01.05.25 tot 04.05.25, aankomst is vanaf 01.05. mogelijk rond het middaguur. Neem indien mogelijk stoelen en tafels mee. Er zijn er wel een paar op locatie, maar niet zo veel.
Als het weer het toelaat, kunnen we daar 's avonds ook barbecueën.
Het is een goed idee om u aan te melden, zodat wij weten wie er komen.

Het adres is:
Am Freibad 10, 52538 Gangelt, Duitsland

groet
Stefan

zaterdag kom ik want zondag is het op de vijver in genk
het is ook toegevoegd in de B.MSA kalender

gr raf

Dag Stefan,

vorig jaar een zeer fijne meeting.Ons duikbootclubje zal die dagen v/d partij zijn.Zijn waarschijnlijk met 4 personen.Hebben wat modelletjes v/d Stroep bij en de prof Rov(als de koffer in de auto kan).
Groetjes,Marc.

1. De prof rov komt ook mee.De Rov gaat de ganse 2 dagen foto’s en video’s maken.De foto’s en video’s gaan gemaakt worden dmv VR.De Stroep gaat alvast duiken in het diepe gedeelte.Deze filmt dan de Rov.Hopenlijk zijn er dan ook duikboten in het diepe gedeelte te filmen.Grtjs,Marc.

@Stefan: Chiel en ik komen zaterdag ook naar Gangelt. Chiel zal ook de submarine die hij van jou gehad heeft bij zich hebben. WhatsApp Image 2025-04-20 at 15.24.08.jpeg

Stefan, hartelijk dank voor de organisatie, de gastvrijheid en je hulp.
Het was fantastisch.
Hopelijk tot volgend jaar.
Groeten,
Mart

stefan bedankt voor de mooie dag al was er een beetje regen dat mocht de pret niet drukken
hopelijk morgen droog weer

gr raf

Goedemorgen, ja de regen is niet zo fijn, maar daar kun je niets aan doen. Ik hoop dat er wat meer mensen komen, ik heb een paar gezichten gemist. Jammer, want het zwembad is erg goed en je hebt alle mogelijkheden

Stefan, hartelijk dank voor de organisatie, de gastvrijheid en je hulp.
Het was fantastisch.
Hopelijk tot volgend jaar.
Groeten,
Mart
Hallo Mart,
Ik hoop dat je het leuk vond en dat je er nieuwe inzichten door hebt gekregen. Wij zouden het erg leuk vinden als jij en je vriend volgend jaar weer terugkomen. Graag langer dan 2 uur ;-)

Groeten
Stefan

Hebben forfait moeten geven wegens een zware longontsteking.Hebben er zo naar uitgekeken,naar dit treffen.Grtjs,Marc.

Hebben forfait moeten geven wegens een zware longontsteking.Hebben er zo naar uitgekeken,naar dit treffen.Grtjs,Marc.
Hallo Marc, helaas heb ik je bericht nu pas gelezen. Wat vervelend om te horen dat je ziek bent. We hebben jou en de Stroepjes in Gangelt gemist. Misschien volgend jaar. Beterschap!

Bedankt Stefan,Ben nog altijd aan’t uitzieken.Ja,heel spijtig dat we er niet bij konden zijn.Grtjs,Marc.

Back