Jah (zoals verwacht sam) open ik mijn zoveelste topic,eerst bied ik mijn excuses aan aan de mensen die geirriteerd zijn door alle topics die ik open...Het 1e plan was om een funtana x100 te kopen,echter de prijs van dit toestel begon wel mijn budget te overschrijden.Dan heb ik de "U CAN DO 3D" van great planes ontdekt.Hier een bouwverslag: http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=44
Ik heb een budget van +/-700euro....
Ik ben van plan er een saito 100 op te zetten(17.5 cc) en de servo's te gebruiken die in dit toestel zitten(van het bouwverslag),ze kosten me dan wel 181 euro ofzo maar dan heb ik ik kwaliteit he...
Ik hoop toch net de €700 te halen,en er dus niet boven te gaan....
Heeft iemand al iets gehoord van deze kist ofzo?...Vind wel dat hij een lange romp heeft(kist heeft wat weg van een f3a kist vind ik zelf...) Maar aan de clipjes te zien vliegt hij zeer goed 3D....
EDIT:ik heb dan uiteindelijk een UCD3D .46 gekocht,deze was nog op stock,de .60 niet,+deze was veel goedkoper
mvg sven
Ik heb een budget van +/-700euro....
Ik ben van plan er een saito 100 op te zetten(17.5 cc) en de servo's te gebruiken die in dit toestel zitten(van het bouwverslag),ze kosten me dan wel 181 euro ofzo maar dan heb ik ik kwaliteit he...
Ik hoop toch net de €700 te halen,en er dus niet boven te gaan....
Heeft iemand al iets gehoord van deze kist ofzo?...Vind wel dat hij een lange romp heeft(kist heeft wat weg van een f3a kist vind ik zelf...) Maar aan de clipjes te zien vliegt hij zeer goed 3D....
EDIT:ik heb dan uiteindelijk een UCD3D .46 gekocht,deze was nog op stock,de .60 niet,+deze was veel goedkoper
mvg sven
Laatst bewerkt: