U-Can-Do EP ARF

• Topicstarter Topicstarter peeken
  • Startdatum Startdatum
P

peeken

Guest
is er iemand die dit toestelletje kent en of mee vliegt ik zou graag willen weten als dit werkelijk een goed toestel is om te beginnen en als je er met een lipo in moet vliegen of als dit ook kan met de andere batterijen

thanx alvast

groetjes

Hoi,

persoonlijk heb ik er nog niet mee gevlogen, maar ik ken wel 3 personen die er eentje HADDEN, met de nadruk op HADDEN.

Men beweert dat het niet kapot gaat, maar ik heb in één geval het bij de 1ste vlucht al helemaal kapot zien gaan en bij de 2 anderen bij één van de volgende vluchten.

Je kan altijd lipo's gebruiken of gewone batterijen, dat hangt van je eigen keuze (en motor en regelaar) af...

groetjes,

Davy

Niets is onverwoestbaar dus ook dit kistje niet, het word ook niet als onverwoestbaar aangeprijst. Ik ken er één die het al een paar keer kapot gevlogen heeft en het ook steeds weer gerepareerd. Hij heeft er nog steeds lol mee. Het is volgens mij zeker geen beginnerskistje.

Groeten,

Marcel.

heb er 1 in mijn handen gehad (niet gevlogen). Het mooie vond ik dat je de vleugels echt gewoon kan dubbelvouwen en dat ze dan weer terug ploppen. Lijkt mij dat die dus niet stuk gaan. Heb wel gehoord dat de staart vrij zwak is (voor knife-edge) en dat de romp meestal bij de motorbevestiging stuk gaat.

ey, die zoomzoom ziet er wel tof uit!

thanks mensen dit was heel vriendelijk van jullie om er op te reageren dus heb ik me vandaag maar een magister gekocht deze kwam er het beste uit als beginners vliegtuig thx als iemaand tips heeft over de multiplex magiter dan mag je die altijd geven thx groeten peter

Back