hallo allen, (ik heb ook op een ander forum gepost maar heb alle hulp nodig 
na een winterstop van mij pak ik het vliegen weer op.
ik wil wat proberen rondom een hype UCF
Ik heb er op dit moment 2. 1 gecrached vleugels heel, romp in vele stukjes
(dus feitelijk 1,5 UCF)
ik wil proberen om aan de vleugels met 2 motoren te werken door een universele motorsteun. Het past. beetje gewicht voorin ter compensatie en de vleugels iets versterkt, anders trekken de motoren waarschijnlijk van de vleugels af.
nu de hamvraag hoe sluit ik dat nu aan.
Op een esc of op 2
en hoe groot zou de esc moeten zijn bij 2 motoren maar een esc.
Moet ik kleinere props nemen ?
vliegtijd neemt af maar als ik op half vermogen zit heb ik toch meer dan genoeg om lift te krijgen?
iemand enige ervaring in 2 motoren plaatsen?
bedankt alvast voor het denken erover.
of de keus slim is zal na de 1e testvlucht te zien zijn.

na een winterstop van mij pak ik het vliegen weer op.
ik wil wat proberen rondom een hype UCF
Ik heb er op dit moment 2. 1 gecrached vleugels heel, romp in vele stukjes
(dus feitelijk 1,5 UCF)
ik wil proberen om aan de vleugels met 2 motoren te werken door een universele motorsteun. Het past. beetje gewicht voorin ter compensatie en de vleugels iets versterkt, anders trekken de motoren waarschijnlijk van de vleugels af.
nu de hamvraag hoe sluit ik dat nu aan.
Op een esc of op 2
en hoe groot zou de esc moeten zijn bij 2 motoren maar een esc.
Moet ik kleinere props nemen ?
vliegtijd neemt af maar als ik op half vermogen zit heb ik toch meer dan genoeg om lift te krijgen?
iemand enige ervaring in 2 motoren plaatsen?
bedankt alvast voor het denken erover.
of de keus slim is zal na de 1e testvlucht te zien zijn.