UHU Por Lijm vraag

ik heb net lijm laten afkomen voor het verlijmen van piepschuim. Er is echter geen gebruiksaanwijzing bij. Er staat wel wat op maar daar kan ik niet aan uit. Heeft iemand ervaring met het verlijmen van isomo
( piepschuim)?? Gaarne dan wat uitleg

Groeten Cypke

op mijn tube UHU por staat de gebruiksaanwijzing ????

.... insmeren.... 5tot 10 min wachten en vast drukken en klaar

ja op die van mij stond dat niet hoor. Maar nu weet ik het.

In ieder geval bedankt voor uw reactie. Groeten Cypke

Zijn er eigenlijk ook goedkopere merken warmee je hetzelfde kan doen? Ik had ooit gelezen dat ze bij hema tuubjes verkochten die net hezeflde deden en maar 1 euro kostten maar ik kan deze niet vinden?

Jamara por is iets goedkoper. Daarnaast kun je voor vele doeleinden ook de knutsellijm voor de kinderen gebruiken. Die vind je in bijna alle supermarkten in het rek met de schoolspullen en andere huishoudelijke producten als punaises, (bouw)spelden met glaskopjes, naaigaren (ijzergaren voor speciale doeleinden zoals omwikkelen van lijmverbindingen) en dergelijke.

goedkoper is meestal niet beter. Ik ben zeer tevreden van mijn UHU por lijm en ik denk dat je voor 5 euro incl. verzendingskosten niet kunt sukkelen.

Maar goedkoper is daarom ook niet slechter...
Je weet maar nooit dat er iets gelijkaardigs is dat veel goedkoper is por kost toch al snel 3,5-4 euro en ik gebruik dat vaak vandaar de vraag.

ja ok, maar wat ik gewoon wou zeggen is dat ik er heel tevreden van ben. het laatste wat je wilt overkomen is dat je vleugel die je net hebt gelijmd gaat loskomen. Dan gaat het je meer kosten dan 5 euro. Ik sta wel altijd open voor andere merken als de kwaliteit dezelde is.

kan ik deze lijm ook gebruiken voor mijn graupner nemesis? ik heb nog uhu hard liggen voor de balsa...dat kan wel of niet?

als uw toestel uit polystereen ( isomo of piepschuim ) bestaat kan je deze lijm gebruiken ja.

Groeten Cypke

Back