raf
Forum veteraan
hallo
deze discussie is al eens gevoerd hier door ook een persoon uit Breda.
ook van een bedrijf uit Breda en hij wilde de bouw ook betalen.
Hij was er heel kort en nooit meer gezien.
Dit is volgens mij gewoon om het forum weer levendig te maken.
Dus meer niet!
omdat er hier juist een deel van de oude ratten op hebben gereageerd en dat die nog geen last hebben van alsheimer en daarom het forum door en door kennen wat postings aan gaat
hein haalt het hier boven reeds aan deze discuttie is reeds eerder gevoerd
en het duikboot wereldje is klein en we kennen haast elkaar allemaal van op bijeenkomsten en vaardagen
en als je dan zeker met je posting over duikbootjes begint dan zijn er hier die zich een beetje gekrenkt gaan voelen omdat je posting nogal een beetje kleinerend over komt
omdat door deze mensen zeer vernuftige staaltjes van elektronica en techniek worden gebouwd waar soms jaren aan gewerkt wordt
ik denk dat dit een van de reden is dat je niet serieus genomen wordt
groetjes raf
deze discussie is al eens gevoerd hier door ook een persoon uit Breda.
ook van een bedrijf uit Breda en hij wilde de bouw ook betalen.
Hij was er heel kort en nooit meer gezien.
Dit is volgens mij gewoon om het forum weer levendig te maken.
Dus meer niet!
omdat er hier juist een deel van de oude ratten op hebben gereageerd en dat die nog geen last hebben van alsheimer en daarom het forum door en door kennen wat postings aan gaat
hein haalt het hier boven reeds aan deze discuttie is reeds eerder gevoerd
en het duikboot wereldje is klein en we kennen haast elkaar allemaal van op bijeenkomsten en vaardagen
en als je dan zeker met je posting over duikbootjes begint dan zijn er hier die zich een beetje gekrenkt gaan voelen omdat je posting nogal een beetje kleinerend over komt
omdat door deze mensen zeer vernuftige staaltjes van elektronica en techniek worden gebouwd waar soms jaren aan gewerkt wordt
ik denk dat dit een van de reden is dat je niet serieus genomen wordt
groetjes raf