Cheeta
Forum veteraan
Nogmaals, wij willen graag een uitdaging met een modelheli. Aangezien de bierflesjes de nodige discussie oplevert, laten we dat idee varen. Ziet iemand het zitten om taart te snijden met een modelheli? Of heeft iemand nog een andere leuke suggestie? Als je het programma kent, weet je ook dat een succesvolle uitdaging 1000,00 euro oplevert. Ik hoop op een serieuze reactie. Je kan me ook een PB sturen.
1000 euro MAAR LET OP! alleen bij een succesvolle uitdaging! hoeveel valstrikken zitten hier onder?
waarom betaalt RTL niet gewoon de heli? succesvol of niet? Ze verdienen over ander mans rug.
Taart? Slagroom of appel?
Dit is totaal niet professioneel te nemen, sorry dat ik het zeg heleen. maar je komt alles behalve professioneel over hier.
waarom is heel simpel, er is geen goed plan, er ontbreekt teveel informatie, jullie verwachten alles op een dien blaadje te krijgen.
doe zelf ook eens gedegen onderzoek, ga langs bij de clubs.
1000 euro MAAR LET OP! alleen bij een succesvolle uitdaging! hoeveel valstrikken zitten hier onder?
waarom betaalt RTL niet gewoon de heli? succesvol of niet? Ze verdienen over ander mans rug.
Taart? Slagroom of appel?
Dit is totaal niet professioneel te nemen, sorry dat ik het zeg heleen. maar je komt alles behalve professioneel over hier.
waarom is heel simpel, er is geen goed plan, er ontbreekt teveel informatie, jullie verwachten alles op een dien blaadje te krijgen.
doe zelf ook eens gedegen onderzoek, ga langs bij de clubs.