hahahhaaaaaaaaaaaa
Ik wil jullie graag wat meer informatie geven over onze oproep.
Voor het programma Ik Wed Dat Ik Het Kan! ben ik op zoek naar een modelvlieger die met een helicopter bierflesjes kan openen.
Ik Wed Dat Ik Het Kan! is een wekelijks entertainment programma dat wordt uitgezonden op RTL4, vanaf 9 november op zondag van 20.00-21.30 uur. Het wordt gepresenteerd door Carlo Boszhard en Nicolette van Dam.
In Ik Wed Dat Ik Het Kan! worden records gezet en verbroken. Het programma biedt een platform voor mensen met een bijzonder, absurdistisch of hilarisch talent. Deelnemers beweren iets te kunnen wat niemand anders kan en gaan daarin net een stapje verder. En hier kunnen zij een hoog geldbedrag mee verdienen. Maar, het record kan altijd weer worden verbroken door een uitdager. Carlo Boszhard roept na iedere uitdaging dan ook op het gezette record te verbreken.
Wij willen nu graag een recordpoging opzetten voor het openen van zoveel mogelijk bierflesjes met een modelbouw helicopter.
Wij gaan er op geen enkele wijze vanuit de we hier te maken hebben met 'kinderachtig speelgoed', sterker nog, we gaan er juist vanuit dat we te maken gaan krijgen met serieuze beoefenaars van het modelvliegen. Toch denken wij dat het openen van bierflesjes met een heli mogelijk moet zijn en zouden graag in contact willen komen met mensen die deze uitdaging willen aangaan. Wij begrijpen dat het met de bladen een gevaarlijke uitdaging gaat worden, maar met een opener bevestigd aan de heli zou het kunnen lukken.
Ik hoop op reactie.
Wat een partij bullshit.
Echte records zetten en breken gaat er wel even iets anders aan toe.
RTL4 is een commerciele, sensatiegrichte omroep. Zij hopen dat je heli naar de kloten gaat want dat leverd kijkcijvers op bij de tien komende herhalingen. En dat leverd weer reclamegelden op waarvan het koningklijke salaris van het jonge poesje wat het gaat presenteren wordt betaald.
Met zeer ingewikkelde juridische clausules kan de helicopterpiloot naar zijn schadevergoeding fluiten als het mis gaat. RTL4 zoekt sensatie over de rug van, en op kosten van een ander.
"Wij begrijpen dat met de bladen een gevaarlijke uitdaging kan worden", meid als een carbonblad losbreekt uit een grote benzine heli en op jou prachtige borstjes af komt gaat het licht gewoon uit voor jou. Dit is geen uitdaging, dit is waanzin wat in mijn ogen de helicoptermodelbouw ernstig kan schaden als het verkeerd uit pakt. De kans dat je er met de rotor tegenaan klapt is altijd aanwezig. Het is namelijk geen echte heli waarbij de rotor meters boven het bierflesje uitsteekt.
Modelbouwers, doe hier nooit aan mee!
Zonde voor je tijd, zonde voor je heli. En als het misgaat sta je publiekelijk nog voor idioot ook.
Als RTL4 dit wil dan zoeken ze maar een professionele RC stuntpiloot en dan trekken ze de beurs maar eens open.
Daarbuiten, ik zit ook op andere forums, het land wordt kennelijk afgespeurd naar amerikaans-achtige gekken die willens en wetens voor de tv willen komen.
Misschien niet zo'n nette post van mij, maar ik ben boos om dit soort dingen.
Toevoeging: als iemand het per-se wil doen en er per-se in wil trappen, doe het dan wel op eigen risico en buiten de modelvliegerij om, ook buiten dit forum om. Ik heb als offroad rijder meerdere malen meegemaakt hoe onze hobby werd verkloot door een enkele idioten die buiten de paden en regels om moesten crossen. Bedenk wat er gebeurd als het helemaal mis gaat en de heli gaat het publiek in. Misshien grote aanstellerij van mij, maar ik zou de verantwoordelijkheid nemen en dit niet doen. De mensen die schade van jou heli ondervinden, mocht het mis gaan, met inbegrip van RTL4 personeel, staan namelijk wel bou jou op de stoep met de rekening. Die laatste vergezeld door een hele dure advocaat die ook graag wat wil meeknabbelen. Daarbuiten, je zal dit wel moeten oefen, en daar zal het meerdere malen mis gaan. Dat zal je dus wel op eigen kosten moeten doen, dat betaald RTL4 echt niet.