Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo dit is op dit forum voor mij de eerste keer. Het probleem met de ramen is door mij opgelost door bij Creajoy div.plakstrips te kopen (waar je ook kaarten mee versiert)
Mijn ZZ staat klaar om voor het eerst in het voorjaar te gaan zwemmen.
Gr Jeaco
Kan eens proberen het te snijden/knippen. Echter alu folie is zo dun, dat ik me afvraag of dit mooi wordt. Maar proberen kan geen kwaad.stroken alu folie
heeft glimmende en matte kant .
en elke vorm te snijden .
suc6
Polite, Hierbij een plaatje. Gr. Klaas.k-k , begrijp niet helemaal hoe je het bedoelt met de pvc van 0,8 rondom de ramen. Als je het klaar hebt, zie ik graag een fotootje tegemoet
Eric, ik heb de ramen er al in. Dus contouren overnemen is wat lastiger. Je hebt het over een plaatje. Wat voor plaatje?? iets van dun fineer misschien??
Bedankt voor jullie reactie's!!
Groet,
Polite.
Polite, Hierbij een plaatje. Gr. Klaas.
Staat er inmiddels. Kreeg via mijn tablet de link slecht over. Aan de binnenkant van het raam heb ik van RVS rond een lijstje gemaakt. Is niet geheel naar mijn zin. Gr. Klaas.k-k, helaas geen fotootje te zien.
Groet,
Polite
Staat er inmiddels. Kreeg via mijn tablet de link slecht over. Aan de binnenkant van het raam heb ik van RVS rond een lijstje gemaakt. Is niet geheel naar mijn zin. Gr. Klaas.
Heb het inmiddels gezien. Waarvoor dank!! Je schaal lijkt me ook vele malen kleiner, en zal daardoor ongetwijfeld ook een stuk moeilijker te realiseren zijn.
Gr. Polite.
Beetje laat waarschijnlijk.
Maar toch.
Zelf heb ik uit een plaat styreen van 0,5 mm
Botervlootje kan natuurlijk ook.
Strookjes gesneden van 2mm.
Dit rondom de ramen geplakt en daarna met zilver verf een kleur gegeven.
Naar mijn mening een goede oplossing om de aluminium randen te imiteren.
Hopelijk kan je er wat mee.
Groetjes Norwin