uitgebreide Futaba t14mzs review

hallo

elke goed uitgeruste boot (duikboot) kan wel wat extra kanalen gebruiken

groetjes van deze kant van de wereld

Ik heb al mijn 7 kanalen op mijn heli ook in gebruik. en is zou toch graag 2 extra proportionele kanalen erbij willen hebben en 2 vaste. dat zijn er al 11.

Hij zal in deze maand in Japan te koop komen en pas medio 2005 elders....Natuurlijk zullen de bekende internet shops hem wel eerder hebben maar dan zijn er problemen als er problemen zijn. Dit is een nagel nieuw systeem en dat moet eerst maar even laten zien dat het goed blijft vliegen en dat is meestal na update 1.
Mijn eerste teleurstelling is dat maar 12 kanalen zijn plus twee schakelkanalen zoals de FC28 8 plus 2 is. Ook lijkt er geen curve instelling te zijn zoals de MPX 4000 heeft voor ieder kanaal en bij iedere mixing. Blijft fat oude MPX ding toch de betere wb programmering.....

Hans Delemarre

In een thread op RR legde Jason uit dat de T14 wel over curves beschikt met een instelbaar aantal punten net zoals bij de MPX 4000 het geval is. Of dit voor ieder kanaal werkt is mij niet duidelijk.

www.14mz.com zei:
November 4, 2004

One of the most innovative features of the 14MZ radio is how it allows you to group multiple servos that control a single function onto one transmitter operation - but you can plug the servos themselves into different, individually adjustable receiver channels (even non-consecutively) without needing a separate servo synchronizer for mixing.

How will this benefit you? The servo grouping feature leaves more of the 14MZ's mixing functions open to use elsewhere on your model. It also allows you to make precise adjustments to servo response after installation using the radio rather than tweaking linkage hardware. The 14MZ will adjust center- and end-points properly to elminate any servo binding

Deze feature lijkt ook heel veel op de manier hoe MPX met vrij instelbare mixers omgaat in de Profi MC-serie.

Dus Hans er is nog een klein beetje hoop dat er een waardige vervanger voor onze MC4000's komt die zelfs beschikt over een state of the art PCM systeem.

Rick

wat kan er allemaal mee?

tv kijken?
bellen (telefoneren)?
faxen?
foto`s maken?
videooootje maken?
data mee vervoeren?
mp3 mee afspelen
reflex XTR laden en gebruiken op scherm?
sigaretje mee aansteken?
zit er ook een printer in? (dure cartridges)
telemetrie?
ik bedoel camera monteren op model en op het beeldschermpje kijken?

of kan ik er alleen maar een model mee besturen?(dat valt tegen!!!!!)

Als dat zo is , dan gaat dit wel op een dure manier, maar ik zal het hebben.!!(als ie wat goedkoper wordt)

leuk apparaatje....eh niet te lang gebruiken of je moet een screensaver instaleren.

Rick,

end-point en travel als enige is nog geen 13 punts curve zoals bij MPX. Ik zag wel dat er op verschillende mixers curves mogelijk waren (zelfs met een aantal predefined niet lineaire opties) maar of dit betekent dat je willekeurig welke uitslag kan maken in willekeurig welk signaal zoals bij de MPX lijkt mij niet....afwachten maar.

Overigens wel een redelijk overzicht van wat die zender kan in heli mode.

Hans Delemarre

het lijkt me een super super zender maar het geld 8O 8O
als ik het in over schot had dan kocht ik hem direct want dan hoefde ik tenminste niet elke keer de md speler mee te nemen naar het veld
en zou ik hem super kunen gebruiken voor de lucht foto's te maken wat dat ga ik zekers doen
maar helaas w.a.o.

Back