uitlaadje eraf gereden.

• Topicstarter Topicstarter subaru
  • Startdatum Startdatum
S

subaru

Guest
hoi beste mede modelbouw rijders vanmiddag eens een keertje droog dus even hier voor gereden.dus ik wil draaien in een spin maar dat ging neit helemaal goed :oops: dus rijdt ik tegen een paal aan en ik hoor een raar geluid dacht dat de filter er af lag.was het het uitlaatje :cry: afgebroken en al weten jullie wat een nieuw uitlaatje kost het is voor een protech 4wd 2.5 cc groetjes van subaru #

Ik weet niet welke Protech je hebt, maar de uitlaat van de Fun kost bij quartel E 14,25. Lijkt me toch dat je dat zelf ook nog wel had kunnen vinden, maar je hebt volgens mij niet de moeite genomen even te kijken.

Lijkt mij ook tegenwoordig kun je van elke auto de prijzen op internet opzoeken en onderdelen natuurlijk ook :P

de blauwe uitlaat van de Tech is zo'n 50 euro... Ik raad je aan dan meteen een andere uitlaat te nemen, aluminium ook met een iets wijdere stinger (uitlaattoetje).

Ik heb de uitlaat van mijn tech ook al geplet, maar die heb ik kunnen uitblutsen.

Maar als hij is afgebroken, kun je hem dan niet gewoon trug in die siliconen ring duwen of is de stinger afgebroken ?

Back