J
Jahre Viking
Guest
Ik heb een splinternieuwe Enya SS50BBH helicoptermotor liggen. 15 jaar oud in originele verpakking en nooit geen slag gedraaid. Het punt is, ik heb er geen uitlaat bij en ik kan ook niets vinden over een uitlaat voor dit motorblok.
Welke, uiteraard nieuwe uitlaat kan ik hiet het best op zetten?
Doel: kracht bij laag en midden toeren, zo stil mogelijk.
Gebruik: helicopter met 105cm rotor.
Eu, ik weet dat er veeeeeeeeel mooiere en betere en nieuwere en modernere motoren zijn, maar ik moet roeien met de riemen die ik heb. En deze riemen heb ik.
Verder: kan dit ding zonder nitro lopen?, gewoon methanol zolas in de speeway en grasbaanraces, special klasse.
Ik vraag dit omdat ik bij mijn Graupner Bell 47G restauratie project wordt geconfronteerd met wat nitro kan doen, en ik kan zeggen, ik moet die troep liever niet. Als het moet, dan zo weinig mogelijk.
Welke, uiteraard nieuwe uitlaat kan ik hiet het best op zetten?
Doel: kracht bij laag en midden toeren, zo stil mogelijk.
Gebruik: helicopter met 105cm rotor.
Eu, ik weet dat er veeeeeeeeel mooiere en betere en nieuwere en modernere motoren zijn, maar ik moet roeien met de riemen die ik heb. En deze riemen heb ik.
Verder: kan dit ding zonder nitro lopen?, gewoon methanol zolas in de speeway en grasbaanraces, special klasse.
Ik vraag dit omdat ik bij mijn Graupner Bell 47G restauratie project wordt geconfronteerd met wat nitro kan doen, en ik kan zeggen, ik moet die troep liever niet. Als het moet, dan zo weinig mogelijk.