Uitlaat spetters benzine??Probleem..

• Topicstarter Topicstarter Oussama
  • Startdatum Startdatum
O

Oussama

Guest
hoi ik heb een carson twistracer(net als de stormracer aleen met grotere banden), alles doet het behalve als ik tank er in doe en ik start hem dan gaat tie leeg in ongeveer 1 minuut.
hij spetter veel druppels weg, weet iemand hoe ik dat kan vermijden?
ik wil rook zien en geen bezine uit men uitlaat.
men tank gaat heel snel op, moet ik mischien een schroef indraaien ofso?
gr oussama

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi ik heb een carson twistracer(net als de stormracer aleen met grotere banden), alles deot het behalve als ik tank er in doe en ik start hem dan gaat tie leeg binnen 1 minuut.
hij spetter veel druppels weg, weet iemand hoe ik dat kan vermijden?
ik wil rook sien en gee bezine uit men uitlaat.
men tank gaat heel snel op,moetk misgien een schroef draaien ofso?
gr oussama

He hallo Oussama, welkom op dit gezellige forum.

Misschien dat je een spellingscontrole op je post los wilt laten?

Als ik je post lees en goed interpreteer, krijg ik het vermoeden dat je sproeier te rijk staat afgesteld.

Geef die kerel toch gewoon een antwoord ipv over zijn spelling te gaan zitten zeiken.
Kan er hier niemand meer een schrijfvaudt verdragen ????:confused:

@ BCS,

Een schrijffout mag, maar nergens een komma, punt of hoofdletter en ongeveer 8 spelfouten op zo'n klein stukje, en dan zeker dat "misgien, sien en ofso maakt het lezen er niet makkelijker op.

ONTOPIC :p

Oussama.

Het is bijna wel zeker vast te stellen dat je hoofdsproeier te rijk staat. Draai deze een kwart slag in en kijk wat er dan gebeurt.

M.v.g. Mark

Dank je wel Mark, ik zal het gaan proberen en dan zeggen wat er is gebeurt .
alvast bedankt.

1 Minuut de tank leeg? Weet je zeker dat de tank niet lek is en dat de slangen nog goed zijn? Zo snel kan geen enkele motor de brandstof 'doorspoelen'
Controleer ook de slangen en je tankie op lekken!

1 minuut is wel heel snel ja, dan is er iets anders aan de hand. Maar als er veel spetters uit de uitlaat komen staat hij vaak te rijk afgesteld. Komt de brandstof ergens anders vandaan dan heb je ergens een lek. Kijk daar goed naar.

M.v.g. Mark

uuh hoi allemaal ik heb de sproeier 2 slagen in gedraaid en het probleem is nu opgelost , aleen als ik gas geef dan spetterd hij ook.
en niet vergeten ik ben nieuw in de rc nitro wereld.
kan iemand me het uitleggen of een plaatje van de carburateur met bij teksten?
alvast bednakt , Gr oussama

Dank jullie allemaal alles doet het nu goed, thanks voor de moeite.
gr oussama

Carson Twistracer

Blij te horen dat alles weer werkt.

Het is echter een goede gewoonte om te vertellen wat er nu aan de hand was en hoe je het hebt opgelost.

Dit heeft twee voordelen, er wordt nog even gekeken of je het zelf hebt begrepen (goed voor de volgende keer) en er kan nog worden gekeken of het handiger had gekund.

Verder veel plezier.

Back