Hoi,
eigenlijk ben ik al erg ver met de electroaandrijving voor mijn 60-size P51D Mustang (1.600mm span, 4 kg(?)), maar ik kwam net deze tegen:
RCGF 15cc Petrol/Gas Engine for Airplane (Rear Induction) | RCGF
15cc benzine tweetakt. Klinkt interessant. Ook niet erg zwaar. Mijn 26cc-er van dit merk loopt leuk op de testbank. Dus ik vind dit een optie, maar ik zit te puzzelen met de uitlaat. De standaard pot is het niet bruikbaar, en het liefst wil ik niet zoveel buiten de kap hebben steken. Waar steek ik mijn licht op, wie kan mij wat leuks aanraden?
Dank,
Hugo
eigenlijk ben ik al erg ver met de electroaandrijving voor mijn 60-size P51D Mustang (1.600mm span, 4 kg(?)), maar ik kwam net deze tegen:
RCGF 15cc Petrol/Gas Engine for Airplane (Rear Induction) | RCGF
15cc benzine tweetakt. Klinkt interessant. Ook niet erg zwaar. Mijn 26cc-er van dit merk loopt leuk op de testbank. Dus ik vind dit een optie, maar ik zit te puzzelen met de uitlaat. De standaard pot is het niet bruikbaar, en het liefst wil ik niet zoveel buiten de kap hebben steken. Waar steek ik mijn licht op, wie kan mij wat leuks aanraden?
Dank,
Hugo
Laatst bewerkt: