Uitlaat-vraag

Discussie in 'Brandstof specifiek' gestart door brutus, 12 sep 2018.

  1. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.922
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Het gaat me niet om het specifieke merk, maar ik ben er vrij zeker van dat deze uitlaat ook onder andere merknamen verkocht word.
    Het gaat me dan specifiek om een uitlaat met een los spruitstuk, en de feitelijke demper middels rubbers opgehangen aan het spruitstuk.

    IMG_20180912_101802.jpg

    IMG_20180911_162930.jpg
    Ik ben er vrij zeker van, dat ik die dingen onder andere namen ook gezien heb, alleen die weet ik dus niet.
    Als ik op deze specifieke merknaam zoek, kom ik hem slechts sporadisch tegen, en dan is hij OF niet op voorraad, OF een taiwanese winkel zonder engelse vertaling op de website (van die platgeslagen vliegen als lettertjes dus), en ik kwam er een winkel tegen in de USA, die er vier had, maar hogere verzendkostten rekende dan de prijs van de uitlaat (en 260 dollar voor zo'n uitlaat is me gewoon domweg wat te gortig).

    Dus de vraag is, weet iemand waar deze uitlaten (onder andere namen) nog meer verkocht worden?
     
  2. raptor117

    raptor117

    Lid geworden:
    2 jan 2010
    Berichten:
    571
    Locatie:
    Brabant of omgeving
    Rcheliparts al geprobeerd?
     
  3. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.922
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Nee... dom.... :hammer:
     
  4. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.922
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Maar snel klaar (maar 8 uitlaten in het gamma): daar hebben ze iets wat er op lijkt, maar alleen in .90 size, ik moet .50 hebben...
     
  5. raptor117

    raptor117

    Lid geworden:
    2 jan 2010
    Berichten:
    571
    Locatie:
    Brabant of omgeving
    die heb ik persoonlijk nog niet gezien op en 50 met los spreid stuk.
     
  6. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.922
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Funtech heeft er een, maar dat is niet helemaal het type wat ik zoek:

    http://shop.singahobby.com/?q=node/29697

    Die shop in Taiwan, die probeer ik via Aliexpress of Banggood te bereiken (want ik kan die platgeslagen vliegen niet lezen) maar dat lukt nog niet zo heel erg....
     
  7. raptor117

    raptor117

    Lid geworden:
    2 jan 2010
    Berichten:
    571
    Locatie:
    Brabant of omgeving
    ik zie dat deze bij je benzine motor was geleverd als standaard uitlaat, helaas bestaat leverancier niet meer.... heb wel diverse .50 uitlaten liggen waaronder een zimmerman .
     
  8. raptor117

    raptor117

    Lid geworden:
    2 jan 2010
    Berichten:
    571
    Locatie:
    Brabant of omgeving
  9. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.922
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Ja, het lijkt er op, dat ondanks de ogenschijnlijke merknaam "Cica", die uitlaat daadwerkelijk in dezelfde fabriek (of door een toeleverancier specifiek voor de motor) gemaakt werd, want ik vind hem nergens separaat.

    Uitlaten heb ik ook wel liggen, dat is het punt niet. Maar ik heb verschillende keren gehad dat de boel losliep vanwege de toch wel stevig hogere temperaturen.
    Daar heeft zo'n in rubbers opgehangen demper minder last van, want als je het goed beschowt, hangt er nogal wat massa aan die twee boutjes.
    Oh, da's wel mooi....

    Ik wacht nog even wat antwoorden af van de adressen die ik tot nog toe gevonden heb (ik heb er maar liefst 2 adressen met in totaal 5 stuks op voorraad :eek:)
     

Deel Deze Pagina