H
Hezz
Guest
Hey guys,
Even een bericht van frustratie.
Ik heb op 11 Mei een HK450 frame van Hobbycity/Hobbyking besteld. Ik moet zeggen, de verzending van hun kant ging voorspoedig en het zag er naar uit dat ik de zending op 25 Mei binnen zou hebben. Nu bleek het tegenovergestelde waar.
De Nederlandse doane is ten eerste traag. Het pakket lag tot 3 Juni bij de doane totdat ik eindelijk een inklaringsbrief kreeg om te verklaren wat er in mijn pakket zat. Die heb ik toen opgestuurd en vanaf toen het Track & Trace nummer (wat ik zelf heb moeten opvragen, omdat ik deze niet aangeleverd kreeg) gevolgd. Gisteren nog even gekeken en hij zou dus gisteren ook afgeleverd zijn, volgens Track & Trace. Gek genoeg stond als afleverlocatie 'Groningen', terwijl ik zelf in Zoetermeer (bij den haag) woon.
Ik heb toen gebeld naar TNT. De klantenservice heeft me toen verteld de volgende dag terug te bellen omdat dan alles in het systeem zou staan. Ik vandaag dus gebeld, en mevrouw vond het heel erg raar en spijtig wat er gebeurd was met mijn zending, en zeggen ze dat ik de verzender moet gaan opbellen om te vragen wat er gebeurd is. Verder kon ze namelijk 'niks' doen. Ik ken die lui van de klantenservice een beetje, en meestal blijkt dat ze gewoon weinig zin hebben om erachter aan te gaan.
Na 5 minuten hevig discussieren heb ik mevrouw anti-klant even aangespoord om uit te zoeken wat er is. 3 minuten en 1 euro 50 later krijg ik mevrouw weer aan de telefoon en klinken de woorden "Sorry meneer" door de telefoon. De mevrouw had even nagevraagd waarom de zending in groningen is beland. Bleek dat hij voor nader onderzoek geopend zou worden om te checken of er geen wapenonderdelen of andere producten van dien aard in het pakket zouden zitten. Hier wist ze zelf niks van, terwijl je zou zeggen dat de klantenservice hier toch wel wat vanaf hoort te weten.
Wat mij dus mateloos irriteert is dat ik hier ten eerste geen bericht over krijg van de doane, en dus gewoon moet blijven zitten wachten denkend dat het pakket mijn kant uit komt. Ten tweede dat de klantenservice van TNT eerst een schop onder hun **** nodig heeft om even 3 minuten te vragen wat er nou aan de hand is!
Zo, dat zijn mijn 2 cent van de dag weer...
Groetjes,
Hezz
Even een bericht van frustratie.
Ik heb op 11 Mei een HK450 frame van Hobbycity/Hobbyking besteld. Ik moet zeggen, de verzending van hun kant ging voorspoedig en het zag er naar uit dat ik de zending op 25 Mei binnen zou hebben. Nu bleek het tegenovergestelde waar.
De Nederlandse doane is ten eerste traag. Het pakket lag tot 3 Juni bij de doane totdat ik eindelijk een inklaringsbrief kreeg om te verklaren wat er in mijn pakket zat. Die heb ik toen opgestuurd en vanaf toen het Track & Trace nummer (wat ik zelf heb moeten opvragen, omdat ik deze niet aangeleverd kreeg) gevolgd. Gisteren nog even gekeken en hij zou dus gisteren ook afgeleverd zijn, volgens Track & Trace. Gek genoeg stond als afleverlocatie 'Groningen', terwijl ik zelf in Zoetermeer (bij den haag) woon.
Ik heb toen gebeld naar TNT. De klantenservice heeft me toen verteld de volgende dag terug te bellen omdat dan alles in het systeem zou staan. Ik vandaag dus gebeld, en mevrouw vond het heel erg raar en spijtig wat er gebeurd was met mijn zending, en zeggen ze dat ik de verzender moet gaan opbellen om te vragen wat er gebeurd is. Verder kon ze namelijk 'niks' doen. Ik ken die lui van de klantenservice een beetje, en meestal blijkt dat ze gewoon weinig zin hebben om erachter aan te gaan.
Na 5 minuten hevig discussieren heb ik mevrouw anti-klant even aangespoord om uit te zoeken wat er is. 3 minuten en 1 euro 50 later krijg ik mevrouw weer aan de telefoon en klinken de woorden "Sorry meneer" door de telefoon. De mevrouw had even nagevraagd waarom de zending in groningen is beland. Bleek dat hij voor nader onderzoek geopend zou worden om te checken of er geen wapenonderdelen of andere producten van dien aard in het pakket zouden zitten. Hier wist ze zelf niks van, terwijl je zou zeggen dat de klantenservice hier toch wel wat vanaf hoort te weten.
Wat mij dus mateloos irriteert is dat ik hier ten eerste geen bericht over krijg van de doane, en dus gewoon moet blijven zitten wachten denkend dat het pakket mijn kant uit komt. Ten tweede dat de klantenservice van TNT eerst een schop onder hun **** nodig heeft om even 3 minuten te vragen wat er nou aan de hand is!
Zo, dat zijn mijn 2 cent van de dag weer...
Groetjes,
Hezz
Laatst bewerkt door een moderator: