uitleg WOT methode

Ik wil graag de uitleg film bekijken over de WOT methode maar lukt niet.
Krijg een 403 error. Is het filmpje te oud of ligt de fout bij mijn computer?

Okee bedankt, ga ff kijken.
Rij al heel wat jaren nitro en het afstellen en inrijden lukt aardig goed, vind het altijd nog leerzaam om naar meer uitleg te kijken.

Ik doe steeds meer de "mishandel methode" (snelle WOT). Zeker niet aan te raden maar werkt wel indien de motor het toelaat.

Veel ligt aan de motor. Het inrijden van een OS Speed rijkt niet verder dan een tankje stationair aan 90-100°C, afkoelen en 2 tankjes rijden met lichtjes rijkere settings dan normaal en lange tijd volgas vermijden, hierbij laten we de motor ook gewoon 90-105°C worden.
Laten afkoelen en daarna afstellen en klaar, meestal eindig ik met een motortemp van 110-125°C :).

Als het uit interesse voor verschillende methodes is heb ik hier ook nog één voor je.
GRP break in using the heat cycling method - YouTube

Deze methode heeft mijn voorkeur, naar mijn gevoel krijgt de motor bij de WOT methode namelijk behoorlijk op zijn donder.
Ieder heeft zijn eigen mening hierover, maar gewoon ter info

het is ook uit interesse voor de verschillende methodes indd, maar ook om te kijken welke methode het ''beste'' lijkt. het blijkt nu dat ik een combi van de twee methodes gebruik, eerst warm ik motor op met een soortgelijke fohn (anders krijgt de startbox em nie rond ;))
en dan rij ik volgens de WOT methode.

denk dat er voor de beide methodes wat te zeggen is, de heatcycle methode laat door de warmte van de sleave de zuiger gemakkelijk(er)
z'n slag maken. De WOT methode gebruikt een rijk mengsel en dus extra olie om de zuiger gemakkelijk(er) z'n slag te maken.
interessant die verschillende methodes.

bedankt!

Back