Uitnodiging 25 Jarig Jubileum Vaargroep Flevoland

Beste mensen, en met name de Duikboot Vaargroep leden,

Ik heb van Vaargroep Flevoland, onze host voor de Subsail dit jaar, een uitnodiging gekregen gericht aan de Duikboot Vaargroep, over hun 25 jarig jubileum. Elk jaar is er een Open Dag waarbij andere clubs VGF bezoeken, en dit jaar vieren ze hun jubileum op zaterdag 7 Juni 2008 waar wij dus ook voor uitgenodigd zijn:

Uitnodiging 25Jr VGF.jpg

Als hier mensen heen willen kun je dat in dit draadje opgeven, ik bundel het dan richting VGF. De stuitingsdatum voor inschrijving is 1 Mei, deelname is gratis.

Leuk,
alle vaargelegenheid is meegenomen !

enne, "leden van de duikboot-vaargroep", dat is dus iedereen die
(interesse in) een R/C duikboot heeft.

Want voor onze club hoef je je niet op te geven,
geen algemene ledenvergaderingen bij te wonen en
vooral geen contributie.
Zo houden we het leuk !

PS, ik doe mee !
(en nu maar hopen dat er dan wat af is...)

@Ronald,

De uitnodiging is gericht aan de Vaargroep. Ik weet niet beter dan dat je je daar toch voor op moet geven, middels de mailinglijst meen ik, er is immers ook een ledenlijst in omloop. Verder veel vrijheid blijheid inderdaad.

@lex, je hebt een PM,

Duikbootvaargroep lidmaatschap of niet,
Neemt niet weg dat deelnemers aan dit jubileum
via dit forum bij (in dit geval) jou zich moeten aanmelden,
bij voorkeur in bezit van werkende R/C duikboot.

Ik bedoel maar dat mensen niet moeten afzien van deelname
omdat ze er niet zeker van zijn of ze wel of niet lid zijn van
de duikboot-vaargroep.
Dan maak ik ze wel lid ;-)

Overigens, @allen, lidmaatschap van de DBVG is gratis en verplicht tot niets

Hallo,

Ik ben kennelijk iets te kort door de bocht gegaan, gebaseerd op een niet kloppende aanname. Negeer svp de vorige opmerkingen over wel of niet lid op een wel of niet bestaande lijst, we gaan het uitzoeken!

Meld je gewoon aan, zoals Ronald zegt, liefst met sub. Dan maken we er een leuke dag van!

hallo Lex,

het is nog ver weg tot 7 juni, maar ik heb hem vast om mijn agenda gezet.
3 varende subs zal ik dan meenemen.

Laatst bewerkt:
Surface, surface !!!

Hallo mensen,

Even dit topic een maand voor de sluitingsdatum weer op periscoopdiepte brengen .. ;)

Tot nu toe hebben zich aangemeld:

Raalst
Jan de K
Lex Verkuijl

Als er verder nog geïnteresseerden zijn laat het even weten.

Onze modelbouw verening "De Nijverheid Hengelo"heeft in zijn geheel een uitnodeging gehad en kom ik dan vanzelf, en enkele anderen van ons, op bezoek om ook onze modellen te presenteren.

Gr.Joop

Hallo allemaal,

ik heb de volgende mansen doorgegeven voor deze open dag:

Ronald
Jan
Joop (al houden ze net jou zowieso al rekening Joop)
en ondergetekende

Lex,

het gaat helaas niet lukken : 2 verjaardagen.
daarnaast ligt de Kilo in onsjes op de werkbank.
jammer, maar herkansing de week erop.

Mag ik ook mee komen doen met feestvieren? Heb vrij en wil heel graag komen met 2 duikboten en wat binnenvaartspul..... Oh ja heb ook nog een sleper met een hele luie bemanning op het achterdek.........

De stuitingsdatum voor inschrijving is 1 Mei

Of ben ik te laat? Dan stuiter ik wel weer naar huis.....

Douglas

Laatst bewerkt:
Geen probleem Douglas, dan neem je toch gewoon Ronald z'n plaatje in. Meer ruimte dan voor zo'n Kilo zul je niet nodig hebben, toch ? .... :lol: :zon:

Zoals gewoonlijk heb ik de agenda weer niet in orde,morgen de basin de huizes jarig en andere verplichtingen en kan dus niet aanwezig zijn en wens julie hierbij nog een prettige dag.

Gr.Joop

@lex:

helaas moet ik mij afmelden vanwege wat lichamelijke klachten. En dat (sensuur) wil ik jullie bomen en chemisch toilet niet aan doen.

jammer jammer jammer!

veel plezier en zon toegewenst!

Back