Uitnodiging BK F3K 9 September 2012

Beste F3K vrienden,

Op zondag 9 september vliegen we onze volgende F3K wedstrijd die meetelt voor het BK.

Deze keer vindt de wedstrijd plaats op de terreinen van MASH te Wiekevorst (Model Aero Sport Heist › Nieuws).

We zouden graag hebben dat jullie je inschrijven via onderstaand formulier:
Inschrijvingsformulier

De deadline om je in te schrijven voor het middag eten is woensdag avond.
De deadline om je in te schrijven voor de wedstrijd is vrijdag avond.
Let wel op, inschrijven is meedoen.

De briefing is om 9:30, en de wedstrijd start om 10:00 uur en duurt tot 17:00 uur. Het inschrijvingsgeld bedraagt 5€. Er is eten (mits reservering via de form) en drank voorzien.

Een kleine verduidelijking waarom ik er op aandring om op voorhand in te schrijven.

Ten eerste is het aangenaam voor de club om te weten hoeveel mensen er komen opdagen en deelnemen aan de lunch. In het geval van deze wedstrijd komt het eten van een catering service en moeten we dit donderdag al doorgeven.

Ten tweede is het voor de organisator van de wedstrijd ook makkelijker als het nodige papierwerk op voorhand kan gebeuren. Op deze manier hebben we de dag zelf geen last meer van potentiele technische problemen allerhande. En het neemt ook stress weg van de organisator zodat deze zich ook een beetje op de wedstrijd zelf kan concentreren.

Groet,
Johan

Laatst bewerkt:
Gaan er nog Hollanders hiernaartoe? Ikzelf wil wel gaan, maar om nu in mijn eentje de Ollandse eer hoog te houden rust wat zwaar op mn schouders..Dus wie gaat?

Gaan er nog Hollanders hiernaartoe? Ikzelf wil wel gaan, maar om nu in mijn eentje de Ollandse eer hoog te houden rust wat zwaar op mn schouders..Dus wie gaat?

elke nederlander is begonnen als beginnend DLGer... dus er rust geen druk op je schouders ;) je kan enkel bijleren...

ik weet dat loet graag vliegt in belgie... mss hem eens een PB sturen?
of anders domi?

Vincent

Gezien het niveau waarop je vliegt denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken. Gewoon afkomen, met hoe meer hoe liever.
let wel hier inschrijven voor vrijdag avond

groeten en tot zondag

Beste F3K vrienden,

Op zondag 9 september vliegen we onze volgende F3K wedstrijd die meetelt voor het BK.

Deze keer vindt de wedstrijd plaats op de terreinen van MASH te Wiekevorst (Model Aero Sport Heist › Nieuws).

We zouden graag hebben dat jullie je inschrijven via onderstaand formulier:
Inschrijvingsformulier

De deadline om je in te schrijven voor het middag eten is woensdag avond.
De deadline om je in te schrijven voor de wedstrijd is vrijdag avond.
Let wel op, inschrijven is meedoen.

De briefing is om 9:30, en de wedstrijd start om 10:00 uur en duurt tot 17:00 uur. Het inschrijvingsgeld bedraagt 5€. Er is eten (mits reservering via de form) en drank voorzien.

Een kleine verduidelijking waarom ik er op aandring om op voorhand in te schrijven.

Ten eerste is het aangenaam voor de club om te weten hoeveel mensen er komen opdagen en deelnemen aan de lunch. In het geval van deze wedstrijd komt het eten van een catering service en moeten we dit donderdag al doorgeven.

Ten tweede is het voor de organisator van de wedstrijd ook makkelijker als het nodige papierwerk op voorhand kan gebeuren. Op deze manier hebben we de dag zelf geen last meer van potentiele technische problemen allerhande. En het neemt ook stress weg van de organisator zodat deze zich ook een beetje op de wedstrijd zelf kan concentreren.

Groet,
Johan

Hey Johan,

We hebben in België een NK nodig over een weekend zoals overal elders in Europa. Alleen dan loont zich een verplaatsing. Om 800km Noord te rijden moetde inzet (NK) het waard zijn. Anders blijf je een extended regional national doen. Waardeloos en niet in harmonie met onze Europese partners. Joe Walsh heeft het begrepen : [URL="
Walsh - Rocky Mountain Way (Studio Version) - YouTube[/URL]
Groetjes,
Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
Zaterdag stuur ik de finale deelnemer lijst rond, samen met groep indeling en takenlijst.

Groet,
Johan

PS: Ik ben nog op zoek naar een applicatie die me toelaat om de wedstrijd zelf te automatiseren. F3KScore heeft het concept van een playlist, voor het afroepen van de taken, maar ik wil ook de namen van de deelnemers in de volgende groep afroepen 2 minuten voor het einde van de werktijd van de actieve groep. Iemand een idee?

Back