Uitnodiging BK F3K 9 September 2012

hi,

prachtige wedstrijd met erg mooi weer wat absoluut niet betekende dat het makkelijk was , de thermiek wisselde af met daallucht zover men reiken kon ...
de thermiek zelf was klein , verplaatste zich niet constant en verdween soms na 1 of 2 keer draaien, zo nu en dan een stevige bel die je meenam voor de tijd die je moest vliegen, maar deze waren eerder zeldzaam.

de wedstrijd zelf verliep vlekkeloos door de goede organisatie van johan en de medewerkers van de club die alles voorzien hadden (eten,drank, score's ophalen en verwerken,...)

johan had alle groepen de dag ervoor ingedeeld en zo konden we s'ochtends de gewoon op start drukken en alles liep vanzelf (piloten werden automatisch afgeroepen voor de taak begon en de voorbereidingstijd, werktijd en landvenster werden eveneens automatisch omgeroepen)
dit werkte echt prima!

erg spannende wedstrijd met jeroen kole op 2 met 99.4% dacht ik en vincent merlijn met 98% en nog wat .

het podium hier zal volgende week in swalmen ook deelnemen maar de kans dat de resultaten vergelijkbaar zijn zal eerder klein zijn vermoed, althans voor mij zal dat wat minder zijn (ik mag niet voor de andere spreken uiteraard..)

erg leuke wedstrijd !

-kristof-

Gefeliciteerd Kristof, Jeroen en Vincent!
Vincent, je ontpopt tot een echte genie. Airbrushen wisten we al maar nou ook nog in het halen van podiumplaatsen. Wie weet in Swalmen nog beter!!
De sensatie van het seizoen:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Zo weer thuis! Bedankt heren voor de zeer geslaagde dag, erg leuk gehad.Dat de wedstrijd nog redelijk spannend was kan ik beamen, maar Kristof en zeker ook Jeroen bleken vandaag te goed om te kloppen, gefeliciteerd guys!

Gefeliciteerd Kristof, Jeroen en Vincent!
Vincent, je ontpopt tot een echte genie. Airbrushen wisten we al maar nou ook nog in het halen van podiumplaatsen. Wie weet in Swalmen nog beter!!
De sensatie van het seizoen:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Very good ego boost.thanks;)...Vandaag was mooi vliegweer en eerlijk gezegd helpt het erg als je kan trainen met vooral Loet, maar ook de rest van de "Veronica clan...". Leuk dat dat idd resultaat laat zien:D

Dit zijn de standen zoals voorgelezen bij de uitreiking...have fun!:D
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Jeroen, Vincent mooi gedaan.
Maar vergeet Dennis niet.
Bij de eerste 5 toch mooi 3 Ollanders :)

Aan de andere kant ook 12 belgen bij de eerste 15 :)

Nee zeker Dennis niet vergeten, helaas heeft ie vooral de tweede helft veel punten laten liggen, want hij ging aardig.In de rust stond Dennis 3e, ik 6e en Jeroen 1e..vanaf hier zijn er nog 4 ronden gevlogen met het bekende resultaat...
Was super relaxed reizen met Dennis' z'n reismobiel met AIRCO;), dus volgende keer weer en hopelijk met meer Hollanders die mee willen!

Bij het bekijken van de weersverwachtingen had ik een gemakkelijke wedstrijd verwacht al had peter me al eens gewaarschuwd voor zuidenwind. Moeilijke omstandig heden en op 1 vermijdbare fout (verkeerde target tijd in gedachte ) kon ik gewoon niet beter gisteren. Dus al bij al wel tevreden maar er is toch wel veel werk om MR xxlite het wat moeilijker te maken. Oefenen is de boodschap.

het was een gezellige wedstrijd met een strak tijdsschema en perfecte organisatie . Good job Johan ;o)

Back