Uitnodiging BK F3K Andenne 20/5

Beste F3K vrienden,

Zondag 20 mei vindt de tweede wedstrijd van het seizoen 2012 plaats te Andenne.

Graag inschrijven *voor* 9:30 op het terrein zelf. De wedstrijd zelf zou lopen van 10:00 tot 17:00.

Zoals altijd staan we ook open voor internationale piloten.

Deze keer worden we verwacht op de terreinen van Models Club Andennais. Je kan deze vinden in Bonneville, rue Chaudin.
Coordinaten: 50° 29´ 02″ N – 005° 02´ 26″

Volgens google:
50.483889,5.040556 - Google Maps

Tot zondag!

Johan

Goede vraag...

Vorig jaar stonden er frieten met vol-au-vent op het menu, ik weet niet of er dit jaar iets voorzien is, maar het zou me verwonderen mocht het niet zo zijn.

Cheers,
Johan

Jos, Ik denk dat het in Anthisnes BBQ was met sosissen.

Hier is de een link via google maps naar Anthisnes (waar we zondag NIET moeten zijn):
https://maps.google.be/maps/ms?msid...0&ll=50.493794,5.523548&spn=0.005842,0.009152

Ach ja, we zullen wel iets te eten krijgen zekers. Ik hoop op iets warms in ieder geval, want we zullen het nodig hebben. Gelukkig is de cantine in Andenne groot genoeg voor ons om met zen allen voor de regen te schuilen...

Voorlopig geven ze 70% neerslag kans, maar gelukkig is het betrouwbaarheids interval van deze voorspelling maar 25%... het kan dus alleen maar beter worden!

Cheers,
Johan

weersverwachting

hi,

de voorspellingen zijn al enorm vebeterd , t'is te hopen dat deze positieve trend behouden/voortgezet mag worden .

gisteren was het nog weercijfer 4 , 7mm neerslag en onweer,
vandaag is het weercijfer 7, 2mm neerslag en geen onweer...

duimen maar!

komen er nederlanders afgezakt indien het weer meevalt?

-kristof-

johan,

mooi verslag en bedankt voor de gedetaileerde score sheet's

erg handig om alles goed na te kijken , hiermee heb je duidelijk een zicht hoe alles juist is gelopen.

-kristof-

Mooi verslag Johan . Die koolzaad velden waren idd aantrekkelijk en voor mij al 20cm te hoog.

Wat betreft het weer denk ik gezien de voorspellingen dat het afbreken nog goed mee viel. Ik had eerdere gedacht dat ik voor niets de 120km ging moeten afleggen.

We hebben weer veel opgestoken en de nodige werkpunten zijn weer vast gesteld. We hebben 14dagen om te oefenen en dan hopelijk een even goede thuis wedstrijd te vliegen.

de doelen voor dit seizoen waren:
  • alles heel houden (dat zal niet meer lukken :p )
  • niet laatste eindigen (ok)
  • +70% halen (ok) nu voor de rest van het seizoen volhouden
  • 1000 scoren (ok)
  • veel plezier beleven (dat lukt nog het best van al)
Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Daarvoor moet ik natuurlijk de bereidwillige helpers bedanken die hun kennis met plezier willen delen.
Ik ga geen namen noemen anders zijn ze volgende wedstrijd overbelast. :p

Back