Uitnodiging BK F3K Anthisnes 17/6

Beste F3K vrienden,

Zondag 17 juni vindt de vierde wedstrijd van het seizoen 2012 plaats op de terreinen van CRPAL te Anthisnes.

Meer informatie over het terrein vind je achter volgende link: CRPAL Anthisnes

Graag inschrijven *voor* 9:30 op het terrein zelf. De wedstrijd zelf zou lopen van 10:00 tot 17:00.

Ik ga er van uit dat er naar goede gewoonte 's middags een BBQ met worst wordt georganiseerd.

Tot zondag!

Cheers,
Johan

hi ,

erg spannende wedstrijd met veel thermiek maar soms ook dode momenten , de locatie is echt prachtig , bovenop een heuvel met op 50meter afstand een bos waar de wind schuin op zat, het was geen garantie op succes naar het bos gaan maar dikwijls was je vertrokken eens je boven de bomenrand zat , (de eerste rondes was er nog wat wind (zwak briesje vergeleken met tynaarlo zaterdag :D)maar deze werd zwakker naarmate de dag vorderde.

een volledig xxlite podium met op 1 peter c , ik op 2 en steeve hansoulle op 3) allen proficiat!

steeve is iemand waar we rekening mee gaan moeten houden , gooit erg goed en weet wat thermiek vliegen is , beginnend f3k piloot maar ervaren f3b...en over enkele jaartjes gaan we zijn zoon ook nog gaan moeten vrezen.

de xxlite was uitstekend in zen sas in dit weer !

Peter, Kristof en Steeve gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
Ik zag op rcgroups dat Axel pas 9 jaar is dus dat belooft inderdaad nog iets voor de toekomst!

p.s. Welke taken zijn er gevlogen?

Bas

3 last flight,2x4, 3 flight van de 6, all up,increas,last flight,1234,2x5
de volgorde is niet juist
en ja Axel die heeft het in zich, hij kan al gooien maar de vlieger is nog groter dan hij zelf is

gr peter

Ik ben blij dat ik niet gegaan ben, ik houd er niet van om van kleuters te verliezen. Tegen die andere kleuter (Didier) een vlucht verliezen is al erg genoeg:D

maak je borst dan maar nat loet, want die 2 kleuters staan in herentals weer tegenover je!

en inderdaad, het kereltje stuurt aardig... ook bij 5bft! (gezien op mach terrein) dus je hebt zeker te vrezen loet ;)

De 'kleuter' in Anthisnes gedroeg zich super sportief... kon dit ook van alle volwassenen gezegd worden?

Cheers,
Johan

Laatst bewerkt:
Back