Ultieme offroad auto

Burp

Forum veteraan
Modelbouwvrienden,

Als je de ultieme offroad zal moeten samenstellen, wat voor auto zal je dan krijgen. Budget moet je niet over nadenken.

Electro, nitro of benzine
Buggy, monstertruck etc
technieken van welke auto's (bv veersysteem van de Revo)
Wielen, servo's, zender/ontvanger.

Het gaat er niet om wat het duurste is maar wat de beste auto zal zijn. Ik ben benieuwd waar jullie mee komen.

voor mij:
b0715caab433278de801f5529b6b3b9a.jpg

de inferno ST-R kit, en dan met een dikke RB motor, of met de OS max 5,nogwat cc

Gaat er bij mij helaas niet in komen, wil straks de mp777 sp3 buggy kopen....ook ultiem!

Moet dit niet naar Algemeen Rollend... :wink:

Dan zien de electro's het ook :D
Zelf was ik dit ook al van plan maar dat hoeft dus niet meer :lol:

Je hebt gelijk, ik zal een modje vragen het te verplaatsen. Toen ik het had geplaatst dacht ik eigenlijk hetzelfde :mrgreen:

Jij bent echt snel Jaap :mrgreen:

Als daar ooit nog iemand wat over durft te zeggen...

Euh... De perfecte wagen bestaat niet voor mij, dus dan zou je hem idd moeten opbouwen.. (Wat achteraf een goedkoper plannetje geweest zou zijn)
Een MT, met een 26cc Falcon en een Fat Power S erop.. En de onderdelen haast alleen maar Elcon! :)

Hmmm de perfecte wagen ! offroad,4wd,groot,snel,stabiel,niet te zwaar,wendbaar en niet te duur een droom wagen.
Wie weet word ie ooit gebouwd.

-Kyosho Inferno MP777 SP3 met RB C5 Buggy-motor
-JConcepts BJ4 Worlds Edition
-FG Marder Monster Beetle

Dus, wie geld over heeft, stuur maar een PB! :D

Ik dacht zelf meer aan:

Een MT van een kilo of 6
TVP chassis (zoals Savage)
veersysteem van de Revo
26cc blok met een pk of 7
Lexaan kap
Digitale stuurservo van minimaal 15 kg (Hitec 5945)
Hydrolische schijfremmen voor/achter (niet per wiel) appart te bedienen
Flink grote banden (ala Big Joe of groter)
3PK zender op 2,4 GHz
Zeer sterke diffs (:mrgreen:)
Achteruitlaat (Fat Power)
4 Wiel aangedreven uiteraard
Modulair gebouwd om makkelijk te kunnen sleutelen/schoonmaken
Filter ?

Ben ik vast nog een hoop vergeten....

mijn desert gator maar dan 1:1 zodat ik hem zelf kan besturen :lol:

martijn :bye:

Mijn Ultime offroad auto is de JConcepts BJ4 Worlds Edition

4.jpg

Damn wat heb ik een geluk hij is al in me bezit ;)

Oke, ik begrijp dat het voor jullie aardige wagentjes zijn maar ik kan me niet voorstellen dat het de ULTIEME wagen is. Is er werkelijk niets aan te verbeteren dan?

Een setje thumbscrews om de accu makkelijker te wisselen. Eigenlijk het enige op het moment.

Als ik kijk wat een problemen een hoop mensen hebben en hoe weinig er hier hun zeggie doen,Zijn een hoop mensen zeer tevreden met hun problemen.

Ik heb nieuwe alu bulkheads nodig voor m'n E-Maxx
Misschien wat alu schokdempers en schokdempertorens

Dan is het voorlopig genoeg.. :lol:

Zonder die alu onderdelen kan je niet echt makkelijk jumpen...breekt allemaal snel :roll:

Mijn ultieme wagen:

Een brushless truggy. Die zowel een zeer goede racer als een basher is.

Voor en achter ophanging en het center diff, van een hotbodies lightning stadium. Een zelf ontworpen chassis met plaats voor 10 cellen, of 5S lipo aan beide kanten. Een BK36150 esc. Een Lehner 2230 motor. 23mm dace adapters en 17mm adapters. Bowtie, paddle, foam, buggy en nubz banden. Xushobby, super kleine ubec. Pro-line witte spoiler. Een super mooie eigen ge-airbrushde kap. Spektrum 2.4ghz 3 kanaals zender/ontvanger. Tweer keer 5S hyperion 3700 lipo cellen. Of twee keer 10 cellen IB4200 cellen. Twee graupner ultra duo plus 30 laders.

Back