Ultimate AMR van Precision Aerobatics

• Topicstarter Topicstarter michaoj
  • Startdatum Startdatum
Wat een mooie rooie zeg!

Nu is de familie compleet.

@Polle,

als je constant op het gas gaat, dan is het normaal dat je accu snel leeg is. Als je een accu gebruikt van 2200 mA terwijl je motor (geschat) zo'n 40 ampère trekt bij vol gas, dan zal ie redelijk snel leeg zijn.

Zelf haal ik zo'n 10 minuten, maar ik vlieg dan ook een beetje minder gehaast. :sleepy:

de rooie van filoe

:(:-D
Da's de rode van Filoe :cool:

Er zit wel een verhaaltje achter. Ik kreeg hem geleverd op dindag 15.30h vloog nog die dag 3x. Op woensdag weer alles laden en die voormiddag nog 4 vluchtjes zo fier als een pauw. Zoals een man niet betaamt nam ik die lieve aanhoudster mee naar huis want moest op mijn petekind babysitten.
Ik lekker aan het spelen met juleke en pardoes valt die op mijn lieverdje
motorkap stuk propeller stuk en een paar houtjes van de motorsteun.
Maar dadelijk een doodsbriefje naar 3d extra en ja vrijdag nieuwe mototkap en propeller en zo ziet die er nu nog uit!!!!!!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
PA ultimate amr van 3D extratime

Eindelijk is er een invoerder voor de Benelux van deze prachtige toestellen, ik ben de gelukkige eigenaar van 2 ulti's die vliegen als een scheermes. Ik hoop ze op de PA dag 23 mei live te kunnen presenteren. Hier een vluchtimpressie van de gele. De rode volgt nog.]
full
full
full

En hier zijn de beloofde foto's :

Chique gevlogen Luc0404, we kijken uit naar je komst op 23 mei !

full
Eindelijk is er een invoerder voor de Benelux van deze prachtige toestellen, ik ben de gelukkige eigenaar van 2 ulti's die vliegen als een scheermes. Ik hoop ze op de PA dag 23 mei live te kunnen presenteren. Hier een vluchtimpressie van de gele. De rode volgt nog.]
full
full
full
full

hey luc hoe is het afgelopen met de gele ultimate?
Hangt hij nog hoog en droog of niet?
Veel schade?
Bedankt voor de mooie demo zondag.

Luc heeft z'n ulti veilig terug aan de grond gekregen. Hij is er nl. uitgevallen , na wat porren met een stok, en je zou dan verwachten die is helemaal in schroot ....

Ongelofelijk maar buiten enkele kapjes in de vox prop (van de takken bij het "invliegen") is er niets maar dan ook helemaal niets aan. Dit bewijst nog maar eens de sterkte van deze toestellen.

Maw het was dus een schadeloze zondag:D en dit in verhouding tot het aantal vluchten en de manier van vliegen is dat wel leuk meegegenomen.

ulti in boom

Bedankt voor de commentaar mannen,

het uit de boom halen was toch een hachelijke onderneming.
Patrik en familie hebben nog tot na sunset geholpen om dat ding uit de boom te krijgen.(veel dank)
Ik was toch blij dat ik hem terug had, de vox heb ik bijgewerkt en toen ik wou gaan testvliegen bleek de hoogteroerservo niet meer te werken. De motor was verbrand door te lang gewrongen te zitten denk ik.
Andere servo gemonteerd en terug gaan vliegen.
Ik had de bespanning van de stabilo terug strak gezet en hem ook exact recht getrokken en nu vliegt hij strakker.
Het was een prachtige dag en voor herhaling vatbaar, maar dan probeer ik toch uit de bomen te blijven.
Sterke machines die PA's.
Eind goed al goed.:D

de MX

Heb vandaag mijn nieuwe MX ingevlogen, gewoon geweldig. volgende week een foto mijn blauwe geschelpte

hoover practice

Vandaag nog wat kunnen oefenen met de ulti , prima weertje en hoog gras, ideaal terein voor als het mis gaat ...; gelukkig is dat deze keer niet gebeurd 8)

full

full

amr

hey cross, neem je de foto zelf? De gele op de 5de op de rug tot op de grond gevrild, gisteren alles terug recht gezet en verder gaan vliegen, prachtige opbouw, sterk.;)
Vandaag nog wat kunnen oefenen met de ulti , prima weertje en hoog gras, ideaal terein voor als het mis gaat ...; gelukkig is dat deze keer niet gebeurd 8)

full

full

Back