"Ultimate" Park/indoorflyer kit" deel 1

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Paul Tupker, 25 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.823
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    gaat dennis zich eindelijk wat in het electro spul verdiepen? zou tijd worden, voor de electro fanaten was het daar altijd een beetje schaarse handel.
     
  2. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    dennis? :?
     
  3. Vinze

    Vinze

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    1.022
    Locatie:
    hellevoetsluis/ EMCR Rozenburg
    beetje opletten hoor maarten...

    Dennis= hobby-inn
     
  4. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    Oow op die snorfiets...
    tja, ik kan nie alles weten
     
  5. Rick NT

    Rick NT

    Lid geworden:
    29 dec 2002
    Berichten:
    1.594
    Locatie:
    Boxtel
    @Gerard, je bedoelt "Gaat Dennis zich weer in electro verdiepen."

    Heb hem in de tijd van de Jokers, FlashLight's en Rubins al eens zo'n 30+ cellen pakketje in een F3A kist zien proppen. Met de toen nog fameuze Keller motoren. Volgens mij heeft hij met die kist nog deelgenomen aan een internationaal kampioenschap. Alhoewel dat bij sommige officials niet eens op viel.

    Electrozweef werd daar ook wel redelijk gepromoot, Electra-setjes, Atlantis en momenteel Atlantis II. Maar dit is niet iedereens piece of cake.

    Groetjes,

    Rick
     
  6. Han Veldhuis

    Han Veldhuis

    Lid geworden:
    27 apr 2003
    Berichten:
    1.395
    Locatie:
    Almelo
    heb ik eindelijk mijn dubbel dekker af,....
    .......
    mag ik niet in de line-up ??? 8)
    [​IMG]
     
  7. Paul Tupker

    Paul Tupker Guest

    Ja, sinds ik hem een week geleden een Ultimate pakketje heb gegeven, is hij toch wel geinteresseerd (ik heb hem ook de filmpjes van de open indoor kampioenschappen laten zien, waar hij zeer van onder de indruk was). Ik ben benieuwd, nu ik denk dat hij de Ultimate zelf daadwerkelijk hoopt te gaan uitproberen, of hij de juiste aanschaffen gaat doen. Naast de Ultimate kitjes hoopt hij binnenkort de Icarus Shockflyers binnen te krijgen. Maar of hij binnenkort alles in huis heeft wat de indoor electrovliegers graag willen hebben, weet ik niet. Ik denk een kwestie van regelmatig door veel geinteresseerden ernaar laten vragen.
     
  8. Arjen van Viegen

    Arjen van Viegen

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.313
    Locatie:
    Bodegraven
    Een beetje eenzaam ziet 'ie er dan ook wel uit ;)

    Eigenlijk wel saai zoveel van dezelfde toestellen op 1 meeting.....
     
  9. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    *idee*
    formatie vliegen volgende keer
    *idee*

    :p :lol:
     
  10. Guest

    Guest Guest

    *idee*
    Eerst leren vliegen???
    *idee*

    :p :lol:
     
  11. MaartenR

    MaartenR

    Lid geworden:
    29 apr 2003
    Berichten:
    850
    Locatie:
    Oldenzaal
    *lol*
    die zit
    *lol*
     
  12. Harmpy35

    Harmpy35

    Lid geworden:
    26 aug 2002
    Berichten:
    521
    Locatie:
    Enschede
    Jup, in formatie tegen de muur :twisted:
     
  13. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    De site van FBmodels is in de lucht het is geworden: http://www.fbmodels.com/

    De laatste indoor Markelo (6-12-2003) leek wel een Ultimate meeting, met in totaal 11 Ultimate's.
    Hier de foto van 9 stuks met de piloten.
    [​IMG]
     
  14. fb-models

    fb-models Guest

    Hallo Ultimate enthausiasten,

    De Ultimates, hier op foto op dit forum gepost, zien er allemaal zeer fraai uit. Het lijkt zelfs een aparte standaard te worden, voor zover het dat al niet is.
    Indoormeetings heten voortaan Ultimatemeetings en veel indoorbenodigdheden zoals b.v. 10 x 4,7 GWS props, 350 mA Lipo's GWS motoren en vertragingen, schijnen plots, gelukkig tijdelijk, niet overal meer voorradig te zijn. Ik heb geen idee welke oorzaak daaraan ten grondslag ligt.
    Opvallend is wel het toenemende enthausiasme voor het indoor gebeuren.
    Steeds meer sportverenigingen verhuren hun sporthal voor dit doeleinde en steeds meer winkels verspreid over het land leveren momenteel de Ultimate-kits en gaan over tot verkoop van goede en betrouwbare indoorspullen van bekende merken.
    Dit is naar mijn mening een goede ontwikkeling.
    Om te voorkomen dat de Ultimate alle beschikbare ruimte gaat opeisen, heb ik zelf ook niet stil gezeten.
    Er staan verschillende projecten op stapel.
    Zo is de Cap 232 met een spanwijdte van 100 cm thans in de testfase, dit model hoop ik medio januari 2004 als complete bouwdoos te presenteren, en ben ik al weer druk doende met het ontwerpen van een wedstrijdmodel en een eenvoudig beginnersmodel voor diegene die met het indoorvliegen willen beginnen.
    Er is dus nog het een en ander te doen.
    Via de website www.fbmodels.com zal ik jullie de komende tijd van deze ontwikkelingen op de hoogte houden.
    De website is nog wat saai en eenvoudig van opzet, maar daar zal weldra verandering in komen. Het geheel krijgt meer kleur en info en zal met het aantal nieuwe modellen meegroeien.
    Om het geheel al wat meer aan te kleden, wil ik een extra button gallery toevoegen, waarin foto's van piloten met hun fraaie Ultimate geplaatst kunnen worden.
    Heb je een foto van je Ultimate en geen bezwaar dat deze in de gallery geplaatst wordt, mail deze foto dan naar mijn mailbox fbanen@worldonline.nl. Alvast mijn hartelijke dank.
    Ik hoop in de komende periode op de grotere meetings in Markelo en Alphen aanwezig te zijn en jullie daar te ontmoeten.
    M.Vr.Gr.

    Frans.
     
  15. Arjen van Viegen

    Arjen van Viegen

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.313
    Locatie:
    Bodegraven
    Heren,

    Met alle respect voor de goede bedoelingen achter het maken van Nederlandse bouwdozen en plezier in het vliegen ermee. Vinden wij dat de grenzen van het commercieel-toelaatbare op dit forum met enige regelmaat dicht genaderd/overschreden worden.
    Daar het niet de bedoeling is dat dit forum wordt gebruikt voor het aan de man brengen van diverse modelbouwgoederen, en dit bovendien een open discussie over deze produkten in de weg staat, hebben de diverse moderatoren in onderling overleg besloten vanaf nu posts met een al te expliciet commerciele inhoud te zullen verwijderen dan wel drastisch te editten.

    Namens het moderatorteam,

    Arjen van Viegen.
     
  16. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
    Fraaie Ultimate van Michel Schurink, met waterverf druppels water op je vliegtuig verven. 8O
    [​IMG]
     
  17. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.823
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    tja voor binnen kan dat allemaal he :wink:
    op nat gras word dat een smeerboel denk ik :lol:
     
  18. Han Veldhuis

    Han Veldhuis

    Lid geworden:
    27 apr 2003
    Berichten:
    1.395
    Locatie:
    Almelo
    Hoi,
    @Gerard-nl,... hoever ben je al met je Ultimate ???
     
  19. Guest

    Guest Guest


    Hoever???
    Hij is al plat.... :twisted:
     
  20. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.823
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    hoe ver ?

    nog in het doosje zeg maar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina