Ultime set

• Topicstarter Topicstarter dhrcorne
  • Startdatum Startdatum
D

dhrcorne

Guest
Hallo iedereen, ik zou graag willen weten wat de ultieme fpv set is die je kan wensen. Ik bedoel dan met HD kwaliteit en zo veel mogelijk bereik. Ook zou ik graag iets op het scherm willen zien om te kijken hoeveel meter ik verweg ben zodat ik kan zien wanneer ik weer terug moet. tips graag.

Ja ik heb trouwens nog nooit een rc gevlogen maar goed ik wil het toch gewoon weten.

Wel een beetje raar maar ik vind dat je eerst moet leren vliegen voordat je je moet laten vermaken hier,het is niet onvriendelijk bedoelt .
Maar om voor de lol op te schrijven wat iedereen zijn ultieme setup zou zijn ,dat verschild van persoon tot persoon en is niet realistisch.

Iedereen heeft niet het zelfde geld ,ervoor of voor over .
Dus het is onzinnig het hier neer te zetten .

Ps lees hier en op rc groups de draadjes maar eens door en het word je vast duidelijk.

Groeten Wiebe.

Ja ik heb trouwens nog nooit een rc gevlogen maar goed ik wil het toch gewoon weten.

Een eerste vereiste om met FPV vliegen te beginnen is dat je normaal RC kan vliegen, anders heb je weinig kans van slagen. Zowieso bestaat een ultieme set niet omdat iedereen een ander eisenpakket heeft, of e.e.a. voor iets anders wil gebruiken. Je ziet dit ook terug bij reguliere RC piloten, ieder heeft zo z'n eigen 'ding', dit zie je hier op 't forum ook terug in de verschillende topics en forumcategorieën.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Back