ultramat 8

• Topicstarter Topicstarter ferrari4life
  • Startdatum Startdatum
F

ferrari4life

Guest
hallo ik vind dit wel een leuke goedkope lader maar ik heb wat vraagjes. ik ga mijn batterijen voor mijn losi DT ermee opladen (4500 en 5100 mah) dus kan deze lader standaard de tamiya style connector aan of moet je een adapter ervoor hebben. Deze lader is toch ook klaar voor lipo's(4000 of 8000mah)? ze zeggen namelijk dat er een ingebouwde balancer in zit. en tenslotte hebben mensen deze lader en wat zijn jullie meningen erover.

alvast bedankt,
ferrari4life

In het kort LiPo's laden:
Maximaal 4 cellen (14,8V).
Maximale laadstroom 3A, totaal maximaal 30W.
Ingebouwde passive balancer tot 4 cellen.
Door het lage laadvermogen zal het laden van cellen met een hoge capaciteit lang duren. Het laden van 4500mAh cellen zal minimaal 4 uur duren. Nog grotere cellen zullen nog langer duren.
Meer info in de handleiding die je HIER kan vinden.

ow dat is wel erg lang, maar wat voor een lader moet ik dan hebben? ik wil wel de mogelijkheid hebben lipo's te laden en ik heb geen geldboom in mijn tuin staan. welke lader is een goed alternatief voor deze lader?

ferrari4life

een goed alternatief is de ultramat 16 heb hem zelf ook en is een super lader, allen wel iets duurder dan een ultramat acht, maar laad je lipo op zijn slenst in drie kwartier op ong.;P

Back