Ulysses Kerostart

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Kijk daarom heb ik nooit tijd nog geld of vrienden..
oke dat geld begrijp ik maar geen vrienden???? 8O Die heb je ech nodig hoor
Want wie brengt al je spullen dan naar het veld
s31.gif

p.s. wel kikken hoor die kerostart gaat dat bij elke type ECU

grt.
michel

Hoi Sandor,

Stomme vraag van mij, ma vraag het toch.

De spanning voor die kerostarter, gebruik je daar een aparte lipo / accu voor ??

Mvg Jaap

Jaap Gaasbeek zei:
Hoi Sandor,

Stomme vraag van mij, ma vraag het toch.

De spanning voor die kerostarter, gebruik je daar een aparte lipo / accu voor ??

Mvg Jaap
nee die van ons start en draait met dezelfde (2100mah 11,1 lipo)

Hallo Sandor,

Nog dank voor de snelle levering van de kera lagertjes :yes: , alles loopt weer als een tierelier....

Inzake de Kerostarter, ik bezit een Orbit Jetronic AECU 3.2 regeling.
Heb je enig idee dat deze is om te bouwen/upgraden naar een kerostarter?
Volgens mij is dit niet zo moeilijk , indien de firmware aangepast wordt (sequence)en een drivertje (ipv de gloeiplug bij gasstart)voor de gloeistroom wordt toegepast.
Ik kan mij voorstellen dat de Ecu fabrikanten hierop inspelen. Dat gas`is ook niet alles.... :onweer:

groet
Jacques

mag ik als turbine leek vragen wat het voordeel is ?
ze lopen toch altijd op kero ?

of gaat het puur om de start waar ik ze normaal met gas of perslucht of iets aan de gang zie gaan ?

Dat is inderdaad het mooie...
Gewoon ontvanger aan en opstarten via de zender op kerosine, van de zomer een jetcat P160 zo op zien starten...Blijft indrukwekkend :D

verfbrander zei:
Hallo Sandor,

Nog dank voor de snelle levering van de kera lagertjes :yes: , alles loopt weer als een tierelier....

Inzake de Kerostarter, ik bezit een Orbit Jetronic AECU 3.2 regeling.
Heb je enig idee dat deze is om te bouwen/upgraden naar een kerostarter?
Volgens mij is dit niet zo moeilijk , indien de firmware aangepast wordt (sequence)en een drivertje (ipv de gloeiplug bij gasstart)voor de gloeistroom wordt toegepast.
Ik kan mij voorstellen dat de Ecu fabrikanten hierop inspelen. Dat gas`is ook niet alles.... :onweer:

groet
Jacques

wow geen idee
denk het niet
het is niet alleen de burner , de meeste lipo statts zitten boven de 20 ampere piekbelasting , dus moet er toch een en ander veranderd worden.

Back