umc infra rood module

• Topicstarter Topicstarter alfisti
  • Startdatum Startdatum
A

alfisti

Guest
zijn er mischien al mensen die de infrarood module van beier hebben ingebouwd met wat fotos ervan

je bedoelt vast de USM-RC van Beier :cool:

ik heb hem in m'n trailer waarmee ik in rijswijk reed. heb er alleen geen foto van gemaakt.
de ervaring van de IR-module moet ik nog even beschrijven in marten z'n topic. in dat topic gaat het o.a. ook over de USM-RC.

ik zal dit vandaag of morgen even doen.

wil je iets in het bijzonder zien aan de ir-module? dan maak ik even een foto.

hey jordi
eigenlijk meer waar en hoe precies de ir led en ontvanger komen of worden gemonteerd
ik heb de tamiya kingpin met het gaatje erin maar het lijkt me niet dat daar de ir led in komt toch

gr peter

de ir-led komt evt. onder de schotel zodat hij omhoog straalt. de ontvangerkomt dan in de kingpin. de ontvanger die bij de ir-set zit is geen ronde led zoals je van een led gewend bent. ik weet niet of er een andere soort led als ontvanger te krijgen is. zover ben ik nog niet met de bouw van de scania.

ik heb de zend-led nu in de achter-bumper gemonteerd, en de ontvanger op de kopse kant van de pallet-kist zodat het signaal goed door komt.

vanavond een update in marten z'n topic. dan kan je de ontvanger-led zien.

ok dan wacht ik even af tot vanavond ben benieuwd
komende week wil ik alle bedrading gaan aansluiten zodat ik er mee kan gaan rijden.
de test ritjes zijn tot nu toe geslaagd.
en kan het programeren beginnen.

Back