Unilog

In competition mode zie ik de servoimpuls niet. weet iemand hoe dat komt? of hoe ik dat kan instellen?

Val

Hallo Val,

Ik heb het net even getest en met mijn huidige Logview versie 2.7.0.381 zie ik het signaal van de ontvanger naar de regelaar gewoon wel zie onderstaande afbeelding:

full

Met vriendelijke groet,

Rob Hermens

P.s. Het was geen volgas!! (Kira 480-31 5,2:1 16x8 ACC van mijn Vision)

Laatst bewerkt door een moderator:
Rob,
Mooi dat je het even getest hebt, is dit in competitie mode gelogd, dus waar je de limiter instelt?

Zonder competitie mode zag ik het signaal ook wel...

Val

Test deel 2

Val,

Hier nog een logje inclusief ingrijpen van de limiter bij 200W/min.

full

Met vriendelijke groet,

Rob Hermens

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een unilog V 1,11 (SN31535) totaal ander getal dan jij opheeft. zal maar eens Sm mailen zeker.

val

Val,

Ik gebruik V1.13 op de Unilog en daar zie ik de servoimpuls netjes staan in de logs.

Groet,
Gerben

Gerben, ik geloof dat ze in de USA er achter zijn gekomen dat V1.13 je teveel Energie geeft.

Ik gebruik nog versie V1.07 als sinds voor Kiev en dat werkt prima.

Jos

Jos,

Dit weekeind Sascha geholpen die onder andere problemen had met zn Unilog. Kan het kloppen dat V1.07 in limiter modus niet automatisch de dataset van de vorige vlucht wist? En dat je deze Unilogversie niet via de software kunt legen, alleen door het knopje op de logger zelf ingedrukt te houden?

Ik weet dat er V1.14 het probleem van V1.13 opgelost zou hebben, wacht nog even af hoe de ervaringen zijn voor ik hem er zelf op ga zetten.

Groet,
Gerben

Ja en nee, die versie wist niet de data maar het blijft wel gewoon werken. Je kunt ongestoord een nieuwe accu aansluiten en altijd zal bij 1750W.min je motor stoppen.

Ook kan ik prima met de laptop de data wissen. Ook met de Unidisplay gaat het prima. Met de Unidisplay moet je daarna wel de accu los halen en opnieuw aansluiten, misschien was dat zijn probleem.

Ik geloof dat in Muncie V1.11 de populaire oplossing was.

Bij V1.13 loopt de tijd niet snel genoeg. :(

wij hebben de V1.11 op onze loggers staan.
Dat is voorlopig de enige juiste die werkt.
Ik weet er alles over omdat ze mij getest hebben met mijn loggers in Muncie.

mijn unilog staat nu op 1725w/min ingesteld.

grtz,
Luc

Back