[UPD] Off Road Club omgeving Roosendaal

Discussie in 'Verenigingen' gestart door Sheriffnl, 12 jul 2007.

  1. nooitnie

    nooitnie

    Lid geworden:
    9 feb 2007
    Berichten:
    76
    Locatie:
    Halsteren
    Dan wacht ik gewoon af en blijf ik dit draadje nog volgen. In ieder geval succes met de zoektocht.
     
  2. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    Ik heb zojuist een half uur met een Ambtenaar van Gemeente Roosendaal aan de telefoon gehangen om het één en ander door te spreken.

    Er is mij gevraagd om per mail precies uit te leggen wat wij van plan zijn, wat de wensen zijn, en welke locaties we daarvoor op het oog hebben.
    Ik ben hier inmiddels een uur mee bezig geweest om het netjes in een mail te krijgen, met de benodigde uitleg over wat onze 'off-road' hobbie nu precies inhoud.
    Nu is het even afwachten op reactie...
     
  3. nooitnie

    nooitnie

    Lid geworden:
    9 feb 2007
    Berichten:
    76
    Locatie:
    Halsteren
    Dat heb je netjes opgesteld, ik ben benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden. Hou ons op de hoogte.
     
  4. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    Ja ziet er goed uit.

    Binnenkort even bij elkaar komen en wat ideeën bespreken?

    Grz
     
  5. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    is prima.

    Vanavond ga ik samen met een kennis even knutselen aan zijn marder. En als het maar even uitkomt, gaan we de setup nog even testen op dat terrein achter groenrijk.
    en laat ik hem even kennis maken met de crawler :)

    Misschien dat we af kunnen spreken op die plek? ... als ik zeker weet dat ik kom laat ik dat gelijk hier weten.
     
  6. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    @sherrifnl Ik heb je even een pb gestuurd.

    Grz.
     
  7. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    @ Knoest, U got mail back :) ... we spreken elkaar!

    Ik bel je als ik ga rijden. ;)
     
  8. Goose

    Goose

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    50
    Locatie:
    Huijbergen
    Mooie nette brief! Ik hoop echt dat er bij de gemeente iemand is die er serieus op in gaat. Het zou geweldig zijn als dit allemaal door gaat.
    Maar kan inoor nitro dan niet met een aantal ventilatoren op het dak die de lucht verversen? Bij mij op het werk hebben ze een grote hal met 4 aanzuig en 4 afblaas ventilatoren die de lucht in de hal binnen 5 minuten ververst hebben.
    Tsja, dat zou qua geld natuurlijk een probleem worden om die ventilatoren te kopen, maar er is wel veel minder geluidsoverlast. Je staat altijd droog binnen en de baan heeft ook veel minder onderhoud nodig lijkt me.
     
  9. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    ik kan me nog herinneren van vroeger ... heeel vroeger ... zo rond '83 - '84 dat ik samen met mijn neef ( ja.. diezelfde BlackDevilNL :) ) aan een playback show mee deden. en dat wij na ons fabuleus optreden als popi jopi jo buiten ergens in etten-leur een geraas hoorden...

    Wij gingen als kleine deugnietjes stiekum op onderzoek uit en ontdekten een heuse wedstrijd met die kleine nitro monsters! (vergelijkbaar met serpents van nu).

    Ik meen mij te herinneren dat dit ook indoor was en dat wij gelijk (toen kon dat nog allemaal) de baan op gingen om mee te helpen die auto's weer op de baan te zetten :D

    aaaah .... memorielane... love to walk there :D

    Dus het is inderdaad voor indoor niet uit te sluiten, maar je zit met veel strengere normen tegenwoordig, en de daarbij behorende kosten....
    Dus... niet echt interessant voor een club die nu nog niets heeft en nog niet bestaat :D
     
  10. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    ja dat weet ik ook nog wel, dat was in de Veehallen hier in Etten-Leur.

    Mooie tijd toch?........ al weer lang geleden. Dit was een mooi evenement met rijders zelfs uit Engeland en Zwitsers en Duitsers en misschien nog wel uit meer landen. Maar dat weet ik niet meer. Ik word oud pffff.

    Maar he...., @ Goose, misschien wil je baas ons als beginnend clubje wel sponsoren? haha.


    Grz.
     
  11. Goose

    Goose

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    50
    Locatie:
    Huijbergen
    Als alles door gaat zal ik dat zeker vragen. Als jullie hulp kunnen gebruiken laat je het maar horen. Ik probeer in elk geval bij die meeting te zijn 24 mei, kunnen we alvast kennis maken.
     
  12. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    Daar zie ik ook erg naar uit. Wordt eerlijk gezegd m'n eerste 'meeting' op rc gebied :)
    ik hoop dat de weergoden ons gunstig gezind zullen zijn deze dag!
     
  13. Goose

    Goose

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    50
    Locatie:
    Huijbergen
    Ik denk een soort poster op te hangen in zoveel mogelijk modelbouw shops en sporthallen. Op die poster een link naar dit draadje op modelbouwforum.nl. Mensen kunnen zich hier aanmelden en opgeven voor een RC-offroad club omgeving Roosendaal. Een website zou helemaal geweldig zijn maar wie houdt dat bij? Daarom is het makkelijker om het via dit draadje te doen?
    Als iedereen het er mee eens is ga ik de posters alvast maken.
     
  14. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    ooohw een website heb ik zo opgezet dat is het probleem niet. ik heb zojuist weer een mogelijkheid bij gekregen !!!

    Ik was samen met BlackDevilNL aan het trailen / crawlen op een nieuw stuk terrein wat we hadden gevonden (zie: SRPzVPImC4A[/media] - Crawlen met onboard-cam ) meerdere filmpjes volgen, converten gaat niet helemaal lekker).

    tot er plotsklaps een man naar ons toe kwam terwijl wij aan het trailen waren over een onlangs afgebroken huis. Deze beste man bleek de eigenaar te zijn van dat huis, en de loodsen achter het huis en heeft dit huis hier 30-35 jaar geleden zelf neergezet, en nu pas ook zelf gesloopt, met pijn in zijn hart.... Ik voelde me daardoor dan ook een beetje schuldig dat ik over zijn oude huis aan het crawlen was, maar hij had daar geen moeite mee.

    Het huis en die loodsen moeten in de nabije toekomst weg om ruimte te maken voor nieuwbouw op het industrieterrein BorchWerf II. Nadat de puin van het huis is opgeruimt, tot de tijd dat de grond werkelijk verkocht word, heeft Dhr van Schilt ons toegezegd dat wij van een groot stuk terrein een off-road rc baan mogen maken, met natuurlijk een crawler hoek voor de crawlers :)

    We hebben telefoonnummers gewisseld en we krijgen een telefoontje als het puin weg is.

    Deze beste man staat behoorlijk positief tegenover de rc sport in al zijn vormen wat wellicht een mooie toekomst voor ons kan betekenen... Zijn bedrijf moet ook verhuizen en; nu denk ik even hard op: misschien hebben ze op de nieuwe locatie ook wel een hoekje vrij?

    Vooralsnog niets gehoord van de Gemeente Roosendaal. Maar wel een leuke samenkomst gehad met Goos en Knoest afgelopen Zondag.

    Ook een aantal dingen besproken omtrent het opzetten van een vereniging. en ook Knoest en Goose zouden wat lijntjes uit gooien.

    Wij zijn zeer zeker van plan om door te zetten en hopen op voorspoedige berichten!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  15. nooitnie

    nooitnie

    Lid geworden:
    9 feb 2007
    Berichten:
    76
    Locatie:
    Halsteren
    Ik blijf dit draadje volgen want dat scheelt een eind rijden met waar ik eerst gereden heb.
     
  16. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    weer een leuk filmpje in elkaar geknutseld ... trailen met een crawler :D
    kyOwa9FtQwg[/media] - Crawlen bij van Schilt

    We hebben ondertussen weer wat leuke ideetjes die we gaan uitwerken. Zodra we hier definitieve beslissingen over hebben genomen, meld ik het hier direkt!

    wederom tot nu toe nog geen nieuws ontvangen van de gemeente... die ambtelijke molen in Roosendaal is e-r-g- t-r-a-a-g :(

    we'll keep you posted!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  17. nooitnie

    nooitnie

    Lid geworden:
    9 feb 2007
    Berichten:
    76
    Locatie:
    Halsteren
    Die traagheid is niet alleen in R'daal, hier kunnen ze er ook wat van!
    Leuk filmpje trouwens.
     
  18. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    ik heb inmiddels bericht terug van de Gemeente met het verzoek om specifiekere details omtrent de locaties en ook willen ze meer details over het circuit wat we in onze plannen hebben genoemd evenals de verwachtte drukte cq aanloop.

    Om ons verhaal sterker te maken en onze kansen te vergroten zijn we alvast gestart met het bedenken van een clubnaam en hebben hier een website voor opgericht. In de hoop dat we zoveel mogelijk geïnteresseerden als lid mogen registreren zodat de gemeente kan zien dat er echt wel vraag naar is!

    Ik hoop dat modelbouwforum het toe laat dat ik in dit draadje de url plaats van onze nieuwe website:

    www.mrc-rosevalley.nl

    Mocht je dus graag een off-road circuit in west brabant willen, meldt je dan nu aan als lid! (gratis uiteraard, maar als de club officieel een vereniging wordt zal er een jaarlijkse contributie betaald moeten worden).

    Verdere details over de voortgang zal ik dan ook op deze nieuwe site plaatsen!
     
  19. nooitnie

    nooitnie

    Lid geworden:
    9 feb 2007
    Berichten:
    76
    Locatie:
    Halsteren
    Je hebt een nieuwe aanmelding
     
  20. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    Top mensen!

    De aanmeldingen lopen goed, en we maken al naam voordat we met onze folders al klaar zijn hihihi :)
    geweldig om te zien en te horen dat het oprichten van een off-road RC vereniging in Roosendaal zo goed ontvangen wordt!
    Ik hoop daarom ook van harte dat de gemeente hier net zo over denkt als wij!

    gr,
    Sheriffnl
     

Deel Deze Pagina