UPDATE PHANTOM 3

Hallo vliegers ik heb natuurlijk ook een phantom 3 pro gekocht maar nu is er een update en nu is dat een probleem voor mij ik kan het niet voor elkaar krijgen graag zou ik willen dat iemand dat voor mij doet
ik kan naar jou toe komen dat is geen probleem als de afstand te doen is ik woon zelf in staphorst

Laatst bewerkt:
Ik kan u helaas niet helpen, maar u kan beter uw email adres uit de post halen, en/of de @ vervangen door (at) of iets dergelijks in verband met spam.
Er is in dit deel van het forum wel een topic over de Phantom 3 serie, misschien dat ze u daar van afstand kunnen helpen?

ik kan niet de update op mijn phantom zetten ik heb er geen ervaring mee dus ik zoek iemand d die het voor mij kan en wil doen .

Fred, ga naar de dji site, download daar het laatste bestand voor jouw Phantom,
Haal je sd kaartje uit je gimbal, stop deze in je computer en zet het gedownloade bestand op het kaartje.
Eenmaal klaar dan het kaartje weer terug in de gimbal, zender aan Phantom aan en de update wordt vanzelf geïnstalleerd... Duurt een minuut of tien...
Aan de voorkant van de gimbal zie je een klein lichtje rood/groen knipperen.... Als deze groen blijft is de update klaar...

De update voor de zender kan je uitvoeren via je telefoon en WiFi welke je hebt aangesloten, alleen maar even op download drukken

Ik hoop dat je hier wat mee kan, succes [emoji106]

Laatst bewerkt door een moderator:
Okay, laat t even weten als het gelukt is, succes[emoji106]

In Zwolle zit een vrij actieve club, RCZwolle.nl misschien dat iemand u daar mee wil helpen?
Hier is een filmpje van Droneland, met de Inspire, maar het principe schijnt hetzelfde te zijn:

Oke bedankt het probleem bij mij drone dat er geen groen lampje knipperd bij het updaten

Het lukt nog steeds niet , de drone knippert wel maar geen groen lampje wie kan mij helpen bij deze update ik wil er wel voor betalen

Wij zitten aan de andere kant van Nederland, probeer eens wat Ruud zie bij die club in Zwolle