update reflex XTR d/l

Wie kan me helpen?
Ik heb net mijn bestelling van reflex XTR binnen maar heb hem via rechtstreeks email contact bij reflex besteld. En ben dus niet in het bezit van zo'n inlog/code voor het shopsysteem.

Nu hebben ze alleen niet de meest recente versie opgestuurd. en moet ik dus updaten. Maarja de updatefiles zitten dus in hun shop, waar ik niet bij kan komen.

Om 16:45 nog een mailtje ontvangen van Florian Raabe.
Hij zegt dat ik de juiste versie had moeten hebben.
Op mijn email naar hun om 16:49 dat dit niet het geval is heb ik nog geen reactie weer.
Enja.... nu is het 17:00 uur geweest, de duitsers zijn naar huis, en nog steeds kan ik de update niet ophalen.

Wie kan me helpen?

De download die Richard beschikbaar stelt is volgens mij niet de meest recente. Deze versie geeft soms problemen met het updaten, vooral als je een wat oudere Windows-versie gebruikt.

Bij de Reflex-shop kun je jezelf toch gewoon registreren, is volgens mij een compleet geautomatiseerd systeem. Dus zelfs nu (20:15 vrijdag) gaat dat nog. Voor de eindelijke download moet je op het laatste scherm op de licht-groene balk met tekst linksonder drukken.

Rick

Rick NT zei:
Bij de Reflex-shop kun je jezelf toch gewoon registreren, is volgens mij een compleet geautomatiseerd systeem. Dus zelfs nu (20:15 vrijdag) gaat dat nog.

Op de een of andere manier kan ik mij niet registreren.
Ik dacht eerst dat het aan mijn besturingssysteem lag (macOsX) maar ook op een windowsXP machine kan ik me zowel met IE als mozilla niet registreren. Vandaar ook dat ik niet bij de download kon.

Hoe het ook zei, fantastisch veel plezier van deze software.

Back