update website

Discussie in 'F5J' gestart door trebor siuhyn, 29 jul 2013.

  1. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    Gezien drukte met diverse werkzaamheden kom ik er niet altijd aan toe om de website up to date te houden, dit komt ook omdat mijn kennis daarover beperkt is en het dus tijd kost. Enige tijd geleden kreeg ik het aanbod van Frans Doff dat hij zich wel wou bezig houden met de site ik heb dan ook gebruik gemaakt van dat aanbod.
    Frans is sinds een paar weken zich aan het verdiepen in de site en update's aan het maken. Vanaf vandaag is dan ook de stand om het NK zichtbaar op de site.
     
  2. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Ziet er goed uit! Nu nog wat leuke foto's en filmpjes :D
     
  3. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    probleem is dat we genoeg foto's hebben maar er staan geen leuke mensen op :schrik:
     
  4. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Plak je die er toch op :D
     
  5. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.890
    Locatie:
    Zierikzee
    Tja, er zijn ook geen foto's van Robert gemaakt;)
     
  6. frans46

    frans46

    Lid geworden:
    2 mei 2011
    Berichten:
    427
    Locatie:
    Gelderland
    Ik vind dit draadje wel leuk worden. In ieder geval is het een mogelijkheid om eens te peilen wat iedereen verwacht van een F5J informatiebron. Mijn idee, wat foto's betreft, dat het herkenbaar publiceren van mensen niet de bedoeling is. Vooral de zwevers hebben de voorkeur. Als die bij een start of landing vergezeld zijn van menselijke figuren is dat prima. Een groepsfoto kan ook zeker wel.

    De drager van de website is het gratis Joomla pakket. Met de wat uitgebreidere mogelijkheden vraagt het ook om een uitgebreide studie. Met de HTML ervaring die ik al heb en een paar (nu al begrijpelijke) lesboeken denk ik zeker een heel eind te kunnen komen. Het kost enige tijd maar de eerste verbeteringen zijn al aangebracht. Zo heeft een van de bedenkers van een workshop al een iets bredere kaaklijn.

    Laat in dit draadje gerust weten wat de ideëen zijn. Een verslagje en een tiental foto's in een diashow per wedstrijd lijkt mij in de toekomst wel degelijk mogelijk.
     
  7. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.890
    Locatie:
    Zierikzee
    Misschien zou ook de internationale F5J kalender geplaats kunnen worden. Van mijn kant is er wel belangstelling om volgen jaar is een internationale wedstrijd mee te vliegen.
     
  8. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Mee too :)
     
  9. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Goed bezig heren, wordt al profi :) tips: bouwverslagen, uitslagen op detailniveau (minuten gevlogen per ronde) en mocht iemand een leuk verslag plaatsen op bijv. Het forum zouden die ook niet misstaan op de site. (ik gooi maar wa ideetjes op he... ). Groet, gerben
     
  10. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    lever maar aan Gerben ;)
     
  11. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.890
    Locatie:
    Zierikzee
  12. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    de internationale agenda heeft erop gestaan maar heb ik wegens conflicten weer verwijderd en als het goed is komt het terug

    Ik kan jullie al wel wat zo updaten vorige week heb ik overleg gehad met mijn F5J collega's in België en Duitsland en wij gaan buiten de landelijke competitie ook een eurocup op zetten die heeft niks te maken met de eurotour en zal ook in de driehoek van de drie landen plaats vinden.
    Daarnaast ben ik ook al bezig met het volgende seizoen de datum zijn gepland en ben nu er velden bij aan het uitzoeken.

    Daarnaast ben ik ook weer druk bezig met de eurotour weekend mochten er mensen zijn die willen helpen hierbij dan zou ik dat op prijs stellen
     

Deel Deze Pagina