updaten phoenix V 3.0

Sinds kort eigenaar van een officiële Phoenix sim.
Ik gebruik deze tezamen met een Futaba 6 ex 2.4.
Bij de installatie werd de zender niet herkend, maar als "ander" gekwalificeerd. De installatie liep verder perfect.
De versie is V 3.0 p, bij het updaten naar de versie "r" en "s", worden de gegevens ge-download. Bij de installatie gaat er kennelijk iets verkeerd en worden de gegevens niet verwerkt.
Bij gebruik blijft versie "p" actief.
De sim werkt verder perfect.
Mijn virusprogramma is Macfee.
Iemand een idee wat er verkeerd gaat?

gr. Gerard

Zonder nog meer informatie over het systeem waarop de phoenix is geïnstalleerd blijft het een beetje een beetje gokken.

Maar het lijkt erop dat na het downloaden niet gedetecteerd word dat dit klaar is. Want dan zou de eigenlijke installatie moeten beginnen.
Waarom dit niet gebeurd komt misschien door je virus scanner, maar die conclusie had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht omdat je die zo expliciet vermeld.

Je zou deze kunnen uitschakelen en het nog eens proberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de info. Ik gebruik Windows 7, 64 bits,
Het programma vraagt na downloaden om te installeren en bij akoord komt de mededeling "kan enkele minuten duren". Na een tiental sec. start het programma weer op, echter met de ongewijzigde versie.
Toch mogelijk de virusscanner?

Enig idee waarom de Futaba niet herkend wordt?

gr. Gerard

in programma's naar phoenixRC, daar rechts muisklikken op "install updates manually" en als administrator uitvoeren, dan bevestigen.
succes, jack

Waarom hij niet herkend word weet ik niet. Maar als hij werkt maakt het toch niets uit?

En als het om de naam gaat, die de kan je ook handmatig instellen via het menu System - Your controls - Edit profile.
Overigens kan je daar ook handmatig kiezen voor het profiel van de 6EXA of 6EXH. Geen idee wat het verschil is, heb zelf een T12FG die er standaard niet in zit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back