Zit blijkbaar met een probleem met men bullet..... enfin, niet zo zeer een probleem, maar iets wat ik niet kan verklaren.
Heb men evo3 (430 watt, 58000 rpm) vervangen door de nieuwe Gm Pro 6.5 starwound (650 watt, 46000 rpm)
Logica dicteert toch dat, aangezien de Gm pro minder toeren draait, men topspeed lager zou moeten liggen, maar de explosiviteit van het koppel enorm gestegen zou moeten zijn.....
Nu ben ik eigenlijk enorm teleurgesteld aangezien ik ik blijkbaar geen wheelies meer trek, en raar genoeg nog altijd rond dezelfde topspeed zit... acceleratie is toch dik in orde tot op een bepaald aantal toeren per minuut, maar vanaf daar gaan de toeren trager omhoog.... alsof men koppelcurve ineens zwaar afvlakt....
Kan het zijn dat men esc anders moet ingesteld worden door de nieuwe motor? Ik rij sensored, en op de site van groupner staat er dat de aanbevolen esc voor men nieuwe motor de Esc is die ik in men truck heb zitten, de Gm Genius 90A
Help??
Ga morgen ook alvast terug naar de modelbouwwinkel...
tnx in advance
Heb men evo3 (430 watt, 58000 rpm) vervangen door de nieuwe Gm Pro 6.5 starwound (650 watt, 46000 rpm)
Logica dicteert toch dat, aangezien de Gm pro minder toeren draait, men topspeed lager zou moeten liggen, maar de explosiviteit van het koppel enorm gestegen zou moeten zijn.....
Nu ben ik eigenlijk enorm teleurgesteld aangezien ik ik blijkbaar geen wheelies meer trek, en raar genoeg nog altijd rond dezelfde topspeed zit... acceleratie is toch dik in orde tot op een bepaald aantal toeren per minuut, maar vanaf daar gaan de toeren trager omhoog.... alsof men koppelcurve ineens zwaar afvlakt....
Kan het zijn dat men esc anders moet ingesteld worden door de nieuwe motor? Ik rij sensored, en op de site van groupner staat er dat de aanbevolen esc voor men nieuwe motor de Esc is die ik in men truck heb zitten, de Gm Genius 90A
Help??
Ga morgen ook alvast terug naar de modelbouwwinkel...
tnx in advance