upgrade parts

Hallo allemaal

Weet er iemand misschien een site of winkel waar je upgrade parts kan kopen voor de blade sr120.:cool:

Grtzz

Ik mag niet naar winkels linken ...
Hoe kom je daar bij Ray? Een forum waarbij dat niet mag heb je niet veel aan. Ik ben het nog niet bij (model)bouwfora tegengekomen. Winkelbesprekingen/kritiek zijn niet toegestaan hier, waarschijnlijk ben je daar mee in de war.

Laatst bewerkt:
Euh, in het verkoop forum mag je ook niet dergelijke links plaatsten geloof ik, net als links naar MarktPlaats.

Hier mag dat wel, voor zover ik weet, zolang het bedoeld is om iets aan te duiden, en niet als reclame of met andere commerciële bedoelingen.

Je mag bijvoorbeeld iets posten als: "ik heb gisteren deze gekocht" of "kijk hier maar eens, is dat wat je bedoelt?" (en dan blauw, linkje, je snapt wel wat ik bedoel)

Groet, Bert

Hoe kom je daar bij Ray? Een forum waarbij dat niet mag heb je niet veel aan. Ik ben het nog niet bij (model)bouwfora tegengekomen. Winkelbesprekingen/kritiek zijn niet toegestaan hier, waarschijnlijk ben je daar mee in de war.
Aaa dank U voor de uitleg maatje, sorry ik dacht dat het helemaal niet mocht tja WAT weet ik weer :oops:

Flyup was je wel geholpen nu ?
anders knal ik ze zo hier neer :D

En dank je Brutus (Bert) !!
groeten Ray........

Brutus is ook goed hoor.... ;)

Zolang je maar niet met "hé" of "Yo" of zo begint.... :P

Groet, Bert

Brutus is ook goed hoor.... ;)

Zolang je maar niet met "hé" of "Yo" of zo begint.... :P

Groet, Bert
ook yo maat
desismileys_2082.gif

sorry Bert is het :cool:;)

Groet Ray........

Aaa dank U voor de uitleg maatje, sorry ik dacht dat het helemaal niet mocht tja WAT weet ik weer :oops:

Flyup was je wel geholpen nu ?
anders knal ik ze zo hier neer :D

En dank je Brutus (Bert) !!
groeten Ray........

sorry heb even te druk gehad, heb net dit weekend nieuwe blade sr aangeschaft en ben al uren achter upgrade parts aan het zoeken maar ik vindt niks dus enige hulp is welkom! thanks voor de reactie trouwens :cool:

Grtzz

Back