Hallo mede piloten.
Ik heb een vraagje waar ik na zoeken op het internet niet achterkom.
Mijn Parkzone VisionAire heeft fabrieksaf deze servo's erin zitten:
E-Flite 13g Digital Micro Servo EFLR7155
Nu vraag ik mij af welke kwalitatief betere servo's ik erin zou kunnen steken.
Waarom zou ik dat willen vragen jullie je mischien af????
Ik vlieg erg veel.
Doorgaans heeft de ervaring in de praktijk mij geleerd dan stock fabrieksaf servo's niet altijd het beste in kwaliteit hoeven te zijn.( let wel= hoeven te zijn, het kan dus wel )
Nu zou ik dus heel erg graag Upgrade servo's in mijn VisionAire willen zetten want zoals de meesten van jullie al wel weten hebben servo's niet het eeuwige leven.Mocht ze tijdens een vluchtje spontaan kapot gaan dan is vaak het toestel reddeloos verloren.(op het rudder servo na natuurlijk)
Er zitten 13grams digitale snelle servo's in mijn Parkzone VisionAire omdat die nodig zijn voor het kunnen prophangen en ook in combinatie met de 3-assen Gyro werken.(goedkope HXT 9grams analoge servo's gaan dus niet werken)
Ik vraag me dus af of ik zomaar de servo's kan omruilen voor betere/duurdere servo's en dat zal werken???
Kan iemand mij hierover meer vertellen?
Zoja, dan graag advies welke servo's te adviseren?
Ik zit wel wat vast aan het formaat van de stock servo's want zou graag dezelfde formaat servo's erin steken want heb geen behoefte aan snijden/plakken en knippen.
Ik hoor het graag van de kenners.
Vr Gr D
Ik heb een vraagje waar ik na zoeken op het internet niet achterkom.
Mijn Parkzone VisionAire heeft fabrieksaf deze servo's erin zitten:
E-Flite 13g Digital Micro Servo EFLR7155
Nu vraag ik mij af welke kwalitatief betere servo's ik erin zou kunnen steken.
Waarom zou ik dat willen vragen jullie je mischien af????
Ik vlieg erg veel.
Doorgaans heeft de ervaring in de praktijk mij geleerd dan stock fabrieksaf servo's niet altijd het beste in kwaliteit hoeven te zijn.( let wel= hoeven te zijn, het kan dus wel )
Nu zou ik dus heel erg graag Upgrade servo's in mijn VisionAire willen zetten want zoals de meesten van jullie al wel weten hebben servo's niet het eeuwige leven.Mocht ze tijdens een vluchtje spontaan kapot gaan dan is vaak het toestel reddeloos verloren.(op het rudder servo na natuurlijk)
Er zitten 13grams digitale snelle servo's in mijn Parkzone VisionAire omdat die nodig zijn voor het kunnen prophangen en ook in combinatie met de 3-assen Gyro werken.(goedkope HXT 9grams analoge servo's gaan dus niet werken)
Ik vraag me dus af of ik zomaar de servo's kan omruilen voor betere/duurdere servo's en dat zal werken???
Kan iemand mij hierover meer vertellen?
Zoja, dan graag advies welke servo's te adviseren?
Ik zit wel wat vast aan het formaat van de stock servo's want zou graag dezelfde formaat servo's erin steken want heb geen behoefte aan snijden/plakken en knippen.
Ik hoor het graag van de kenners.
Vr Gr D