Upgrades Honeybee fp2

Hallo,
Kzit met het volgende: Heb onlangs 3 nieuwe lipo's voor men honeybee gekocht, hebben elk ongeveer 6maal gevlogen, niet meer dan 8a9min max rustig rondvliegen en hooveren. Nu merk ik sinds kort dat na een minuut ofwat er een sterke daling van vermogen optreedt. Heb onlangs de staartmotor reeds vervangen omdat deze het niet meer trok. Het lijkt me sterk dat ik de 3 nieuwe lipo's al om zeep heb geholpen dus denk ik dat ik de hoofdmotor ook maar eens moet vervangen. Is dit normaal? heb er ondertussen een lipo of 100a150 mee gevlogen.
Kan er iemand een goede upgrade motor aanbevelen? Heb gezien dat ze bij Extreme er een hebben, heeft er iemand ervaring mee? Is dit makkelijk te plaatsen? Moet er dan nog iets anders vervangen worden? (4in1?)
Mvg, Koen

Wow, zoveel reactie had ik niet verwacht... Niemand ervaring met die xtreme motor in de honeybee? Soit, heb hem besteld dus zal wel zien hoe het draait. Heb ook de dd set besteld voor de staart en superblades, zal niet meer dezelfde heli zijn.

Je link werkt niet..

Maar ik zie wel dat het brushed motoren zijn.
Zolang ze een beetje hetzelfde maatje zijn, zal het wel gaan (heb alleen geen persoonlijke ervaringen)

Ga je naar brushless moet je wel e.e.a. ombouwen

Modified 380X Brushed Motor

Deze dus, bedankt voor je reactie. Kdacht wel niet dat het problemen zou geven maar vroeg me af of het veel effect heeft, maar blijkbaar is ombouwen naar brushless populairder dan er een andere brushed in te zetten. Wou maar wat tips en/of ervaringen opdoen. Vliegt zo ook al wel lekker hoor, maar als het wat winderig wordt dan mist hij wat power.

hey koen ik heb hier zelf ook last van.
dat na korte tijd de power weg valt.
zelf denk ik dat het door teheet worden van de motor komt .
aangezien ik ook een koudere dag hier geen last van heb.
maar op een warme dag en dan flink gassen word de motor gauw zo heet dat je uhm zelfs niet kan vastpakken.
had me er laats weekend met warm weer eraan verbrand.

hoe die extreme moter het doet weet ik niet.
maar ik denk dat een krachtigere motor ook weer meer stroom vraagt en dus minder vluchttijd.(of zit ik nu verkeerd?)

Daar zit wat in, heb ik nog niet echt gelet op veranderingen van gedrag bij warm of koud weer, zal er eens op letten.
Over die verkorte vliegtijd, ja dat zal er wel een paar minuutjes van af snoepen, maar ben van plan een 1000mah te gebruiken, die geeft dan meteen ook wat meer gewicht en dus stabiliteit... Nu vlieg ik nog met de originele esky's van 800mah...

ik zou eerst eens andere bladen hallen als je ze nog niet hebt
superblade XP werkt egt super de heli vliegt er stukken beter bij dan pas accu en motortje

Back