Uploaden vanuit 'mijn afbeeldingen' wordt geblokkeerd

Fotor

Forum veteraan
Ik heb regelmatig problemen met het uploaden van zaken. Als ik via een webpagina iets wil uploaden (foto naar het forum of andere website, video naar youtube etc) en ik ga bladeren voor het juiste bestand, dan wordt de webpagina afgesloten zodra ik langs de map 'Mijn Afbeeldingen' blader. Ik krijg keurig een melding dat Windows de pagina heeft gesloten vanwege een of andere veiligheidsinstelling. Bijzonder irritant. Het gebeurt pas sinds enkele maanden, daarvoor nooit problemen gehad.

Weet iemand welke beveiligingsinstelling dit is? Ik kan het niet vinden.

Raymond, als ik jou was zou ik bij eigenschappen van Explorer het tabblad beveiliging die schuif helemaal naar beneden zetten volgens mij staat die daar op: beveiling hoog !

succes, Brandaris

Ook als ik de schuif op 'normaal' zet (laagste stand) blijft het probleem ontstaan. Met Firefox heb ik overigens dezelfde problemen. Ik vermoed dus dat het niet IE is die de boel blokkeert, maar windows zelf. Door een of andere beveiligingsmodule wordt de map 'Mijn Afbeeldingen' als uitermate gevaarlijk beoordeeld.

Nog iemand suggesties om te proberen?

Hoe ik het nu oplos: als ik iets moet uploaden dat ergens in een ondermap van 'mijn afbeeldingen' staat kopieer ik het bestand naar een tijdelijke map elders, en daarvandaan doe ik de upload. Het werkt zo wel, maar het is onhandig en ik kan niet hebben dat het niet normaal functioneert (zoals het tot enige tijd geleden heeft gedaan).

Heb ik ook gehad , het kan zijn dat je computer is besmet met Malware ,
Mallware zijn vervelende popups die nie gezien worden door antivirus software maar wel even iritant zijn en soms ook voor vele fout meldingen zorgt en soms je computer helemaal vast loopt.
Downloawd de free versie op de volgende link van Mallwere antimallware installeerd het proggramma voer gelijk een update uit en scan je computer , dit kan wel een uurtje duren daarna bekijk je de meldingen die het progje gevonden heb (ik had 34 fouten) verwijderd dat allemaal en start je computer opnieuw op.
kijk dan of je foto's kunt uploaden. Baat het niet dan schhad het ook niet.

Malwarebytes.org

succes Brandaris

De oplossing om je veiligheid omlaag te schroeven, is natuurlijk een beetje onzin.

Het lijkt mij nogal voor de hand liggend dat je eens via de verkenner in de map mijn afbeeldingen gaat kijken wat daar dan allemaal staat.. en trek er eens een virusscanner overheen.

Hezik , dat is geen onzin !
zet jij b.v. bij je email prog. outlook expres je beveiliging hoog dan kan je geen bijlage meer openen en soms ook niet meer ontvangen.

brandaris

Back